AUDI Z TYTUŁEM SUPERBRAND POLSKA 2012

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd już po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie w Polsce. W tym roku tytuł Superbrand Polska przypadł m.in. marce Audi. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

– Tytuł Superbrand jest potwierdzeniem pozycji i prestiżu jakim cieszy się marka Audi w Polsce. Jest on dla nas tym cenniejszy, że w tym roku po raz pierwszy pochodzi z nominacji nie tylko specjalistów, ale także konsumentów – mówi Leszek Kempiński, kierownik działu Marketingu i PR Audi.

Superbrands przyznawane są od 15 lat na całym świecie, a od 5 lat także w Polsce. Traktowane są powszechnie jako dowód silnej pozycji i rozpoznawalności wyróżnionych marek. Zgodnie z definicją organizatora rankingu – The Superbrands Ltd, Superbrand to: „marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”

Organizacja The Superbrands Ltd., powołana do życia w Wielkiej Brytanii w połowie lat 90-tych, wzięła swój początek od nadawanej na antenie BBC London audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów.

Za swój cel przyjęła promowanie idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują, osiągnęły rynkowy sukces. Obecnie Superbrands działa już w ponad 80 krajach świata na 5 kontynentach.