CITROEN: KONKURS CREATIVE AWARDS 2012

Kontynuując zakończone sukcesem edycje 2010 i 2011, francuska marka ogłasza trzecie podejście do Citroen Crective Awards, międzynarodowego konkursu mającego na celu pobudzić wyobraźnię uczestników.

Tym razem zadanie polega na zaprojektowaniu aplikacji na smartfony, która ułatwiłaby życie użytkownikom samochodów.

Ponieważ smartfony stały się nieodłącznym elementem naszej codzienności, aplikacje oferują coraz więcej przydatnych usług, a samochód jako symbol mobilności powinien w pełni korzystać z udogodnień łączności, Zadanie konkursowe koncentruje się wokół zagadnienia interaktywności i brzmi: “Przedstaw nam Twój pomysł na innowacyjną aplikację dla smartfona, która ułatwiałaby prowadzenie samochodu i jego użytkowanie“.

Aby odpowiedzieć na to pytanie, uczestnicy muszą wyobrazić sobie, że mają nieograniczony dostęp do informacji dotyczących eksploatacji samochodu (prędkość, zużycie paliwa, geolokalizacja, wizualizacja za pomocą kamery itd.) oraz innych, pomocnych informacji (mapa punktów – salonów sprzedaży i serwisów, diagnostyka, bieżące informacje o sytuacji na drogach itd.).

Po etapie zgłaszania prac konkursowych, który zakończy się 10 lutego 2013 roku, międzynarodowe jury wyłoni trzech laureatów, natomiast internauci będą mogli głosować w kategorii „nagrody publiczności”. Na podium nowej edycji konkursu znajdą się odważne pomysły w duchu ‘Créative Technologie’ Citroena!