CITROEN: SOCIAL TOUR – PRZYGODA W C4 PICASSO

Citroen wypraw

“Cały świat w Twoim samochodzie” – hasło z kampanii reklamowej nowego Citroena C4 Picasso jest powiązane z rozpoczęciem “Social Tour”, realizowanej na pokładzie najnowszego modelu akcji.

Trasa wyprawy przebiegać będzie z Francji do Wielkiej Brytanii, przez Hiszpanię, Belgię i Niemcy, a fani będą mogli śledzić jej przebieg na bieżąco za pośrednictwem profili społecznościowych marki. Będą mogli również interaktywnie uczestniczyć w przygodzie, komunikując się on-line z ekipą Citroena znajdującą się na pokładzie samochodu, i zaproponować jej na przykład przejazd przez miejscowości, w których mieszkają!


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Nowy Citroen C4 Picasso, prawdziwy „Technospace”, jest gwiazdą tej trwającej 5 tygodni wyprawy przez całą Europę, która odbywać się będzie zarówno w świecie rzeczywistym jak i wirtualnym. Krótkie wywiady na ulicy, przedpremierowe jazdy próbne nowym C4 Picasso, spotkania z sympatykami i kolekcjonerami samochodów marki, dyskusje z blogerami, sesje zdjęciowe i kręcenie filmów…

W ciągu całej podróży ekipa Citroena będzie tworzyć treści i dzielić się nimi z internautami z całego świata, fanami i followersami, za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Filmy zamieszczane będą na YouTube i Facebooku, zdjęcia na Instagram i Flickr, wiadomości na Twitterze…