CONTINENTAL: NAJLEPSZE SERWISY SIECI CONTI360° NAGRODZONE

Conti360_l1

Continental już po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjach z klientami flotowymi.

Ranking jest przygotowywany co roku na podstawie audytu przeprowadzonego wśród partnerów serwisowych należących do sieci oraz w oparciu o ocenę współpracy warsztatów z klientami.


Zobacz także:

OPONY

ROZMAITOŚCI


 

Na podstawie otrzymanych wyników, Continental wyłonił serwisy wyróżniające się najwyższym standardem usług przyznając nagrodę „Serwis Roku” oraz dwa dodatkowe wyróżnienia – „Fair Play” dla serwisów czynnie wspierających rozwój sieci oraz „Debiut Roku” dla najlepszych warsztatów, które dołączyły do sieci Conti 360° w 2016 roku.

W tym roku tytuł Serwis Roku 2016 sieci Conti360˚ otrzymało pięć najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce:
Pneumaster z Brzezia w regionie południowo- wschodnim;
Active z Gdańska w regionie północno- wschodnim;
JMK z Poznania w regionie północno- zachodnim;
Dr Felga (Marek i Marek) z Wałbrzycha w regionie południowo- zachodnim, po raz drugi z rzędu;
Gas Truck z Łowicza w regionie centralnym, już po raz trzeci z rzędu.

Za aktywny udział w rozwijaniu sieci Conti360˚ oraz profesjonalizm w relacjach z klientami wyróżnienia „Fair Play” trafiły do serwisów:
Korzonek z Radzionkowa, w regionie południowo-wschodnim;
Elear z Gorzowa Wielkopolskiego, w regionie północno- zachodnim;
Gumiland z Lubina, w regionie południowo-zachodnim
Opony u Darka z Marysina, w regionie centralnym.

Nagrodę „Debiut Roku” dla najlepszych serwisów oponiarskich, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360˚, przyznano:
ArtMech z Krzewentu, w regionie północno- wschodnim;
Best Drive Mrotek z Piły, w regionie północno- zachodnim.

– Serwisy oponiarskie zrzeszone w sieci Conti360˚ wyróżniają się nie tylko profesjonalną obsługą, ale także fachową wiedzą, dlatego nasi klienci flotowi bez obaw powierzają im nawet najtrudniejsze zadania. Zaufanie klientów to ogromna nagroda dla warsztatów, a my w Continental nagradzamy je dodatkowo za najwyższy standard oferowanych usług – powiedział Łukasz Tymoszczuk, menedżer sieci Conti360° w Continental Opony Polska.

Conti360° to sieć serwisów oponiarskich działająca w 25 krajach. Świadczą one usługi w oparciu o pięć modułów: ContiFitmentService, ContiFleetCheck, ContiCasingManagement, ContiBreakdownService i ContiFleetReporting.