FIAT: DOBLO CARGO I NOWY FIORINO WYGRYWAJĄ NA WYSPACH

fiat-profe1

Brytyjski specjalistyczny magazyn „What Van?” wyróżnił dwa modele marki Fiat Professional prestiżowymi nagrodami przyznawanymi w branży samochodów dostawczych.

Drugi rok z rzędu Doblò Cargo zdobył tytuł “Light Van of the Year”, natomiast Fiorino został wyróżniony w kategorii „Small Van of the Year”.


Zobacz także:

UŻYTKOWE

ROZMAITOŚCI


 

Doblo i Fiorino wraz z Ducato oraz najnowszymi modelami Fullback i Talento tworzą całkowicie odnowioną w ciągu ostatnich dwóch lat gamę Fiat Professional. Wcześniej nowy Fullback został wybrany „Pick- upem Roku 2017″ w pierwszej edycji konkursu ogłoszonego przez francuski magazyn „4×4 Magazine” (Editions Larivière).

fiat-profe2

Drużyna” obejmuje wszystkie segmenty, proponuje każdy rodzaj nadwozia, ładowności i pojemności przedziału ładunkowego, oferuje kompletny wybór wariantów rozstawu osi, długości i wysokości oraz może poszczycić się wydajnymi silnikami o różnym zasilaniu (benzyna, olej napędowy, LPG i metan).

Nowy Fiorino dzięki odnowionej stylistyce zarówno w zakresie nadwozia, jak i wnętrza, dzięki kompaktowym wymiarom sprawnie porusza się w ruchu miejskim i jest łatwy w parkowaniu, zapewniając przy tym pojemność ładunkową aż do 2,8 m3 oraz ładowność do 660 kg. Model zapewnia także świetne osiągi: oferta silników jest w stanie zadowolić każde wymagania.

W zależności od rynku sprzedaży, dostępne są dwa silniki turbodiesel 1.3 MultiJet2 o mocy 80 i 95 KM, jeden silnik benzynowy 1.4 Fire 77 KM i jeden 1.4 Natural Power o mocy 70 KM z podwójnym zasilaniem, benzyna/ metan. Gama składa się z dwóch konfiguracji (Cargo i Kombi), trzech poziomów wyposażenia (Base, SX i Adventure) i trzech jednostek napędowych (benzyna, benzyna/metan i olej napędowy).

fiat-profe3

Doblò Cargo który drugi rok z rzędu zdobył tytuł „Light Van of the Year”. Nowy model oferuje lepsze osiągi. W zależności od rynku sprzedaży, gama składa się z czterech wersji nadwozia (Cargo, Kombi, Kabina ze skrzynią fabryczną Work Up i Platforma do zabudowy), różnych wariantów wysokości, długości i rozstawu osi oraz z szerokiej oferty jednostek napędowych Euro 6 obejmującej silniki diesel, benzynowe i benzyna/ metan.

Do jego silnych punktów należą też objętość (nawet do 5,4 m3) i ładowność (aż do 1 tony), a także dwuwahaczowe zawieszenie Bi-link, system multimedialny Uconnect 5 cali Nav LIVE z ekranem dotykowym oraz zaawansowane systemy kontroli stabilności, takie jak ABS z EBD, ESC wyposażony w systemy ASR, HBA i Hill- Holder. W opcji dostępny jest również system Traction+.