FRANKFURT: KONCEPT VOLVO NAZYWA SIĘ YOU

Na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, Volvo Car Corporation zaprezentowało nowy samochód koncepcyjny – Concept You. To model luksusowego sedana zaprojektowany z myślą o osobach nowoczesnych. Łączy w sobie typowy dla Volvo nurt współczesnego skandynawskiego wzornictwa, z doskonałą jakością materiałów oraz wykorzystaniem intuicyjnych technologii.

Concept You to następca modelu Concept Universe, który został zaprezentowany wiosną na targach motoryzacyjnych Auto Shanghai. Oba modele koncepcyjne służą firmie Volvo Car Corporation do zbierania informacji od globalnej społeczności klientów branży motoryzacyjnej. Celem tych działań jest znalezienie idealnego projektu nowego dużego sedana marki Volvo.

Na swoim stoisku w Szanghaju, firma Volvo Car Corporation przeprowadziła liczne wywiady z potencjalnymi klientami. Nie ograniczając się tylko do jednego rynku, firma zbierała opinie dotyczące modelu Concept Universe z całego świata, zarówno w postaci ankiet, jak i uważnego śledzenia komentarzy w mediach społecznościowych.


Zobacz także:
SALON SAMOCHODOWY FRANKFURT 2011 – WSZYSTKIE SAMOCHODY


– Najcenniejsze informacje zostały wykorzystane do stworzenia modelu Concept You. Ten samochód posiada bardziej drapieżną sylwetkę, swoją linią przypominającą modele coupe, a sam przód auta odwołuje się do klasycznego wyglądu Volvo — wyjaśnia Peter Horbury, wiceprezes ds. wzornictwa w Volvo Car Corporation.

Samochody projektowane z myślą o ludziach

Strategia firmy Volvo Car Corporation zakłada zapewnienie rentownego wzrostu, poprzez globalne działania mające na celu wytwarzanie produktów, zaprojektowanych z myślą o potrzebach i stylu życia klientów firmy.

– Nasze serca zostawiliśmy w Szwecji, zaś nasze oczy i uszy były otwarte na cały świat. Wierzymy, że to właśnie pozwoli nam być marką, która najlepiej odgaduje potrzeby osób kupujących nowoczesne luksusowe samochody. Model Concept You wykracza poza tradycyjne postrzeganie luksusu. Coraz bardziej liczy się pomysłowe połączenie eleganckiego wzornictwa, doskonałego wykonania oraz inteligentnych technologii. Oferując nasz wyjątkowy typ luksusu, stajemy w szranki z najlepszymi. Samochody Volvo wygrywają tę rywalizacją swoją intuicyjnością i nieskomplikowaniem. Nasi klienci nie muszą rezygnować z przyjemności jazdy, aby jeździć bezpiecznie. Mogą dbać o środowisko i jednocześnie pozwolić sobie na czystą przyjemność posiadania luksusowego samochodu — mówi Stefan Jacoby

Nowa strategia

Concept You uosabia kilka aspektów nowej, zorientowanej na klienta strategii „projektowania z myślą o kierowcy” firmy Volvo Car Corporation:

– To duży, luksusowy sedan o nowoczesnej sylwetce w skandynawskim stylu, która jednocześnie nawiązuje do najlepszej klasyki modeli marki Volvo.

– Model koncepcyjny pokazuje także, jak nowa uniwersalna konstrukcja nośna SPA (Scalable Platform Architecture) otwiera dynamiczne możliwości projektowe — w uzupełnieniu oczywistych technologicznych i przemysłowych zalet.

– Wprowadzając w tym modelu najnowszą intuicyjną technologię inteligentnych płytek (smart pad), firma Volvo Car Corporation udowadnia swoje ambicje, aby przewodzić rozwojowi maksymalnie funkcjonalnej łączności w samochodach.