GENEWA 2019: TOM TOM PODPISUJE UMOWY Z FIRMAMI

tomtom-ge1

Podczas salonu samochodowego Geneva Motor Show TomTom ogłosił przedłużenie europejskiego kontraktu na świadczenie usług trafficowych dla marek samochodów Grupy Volkswagen na kolejne lata.

Specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił też, że będzie dostarczać rozwiązania nawigacyjne do linii hybrydowych pojazdów elektrycznych typu plug-in – Jeep Renegade i Compass, produkowanych przez Fiat Chrysler Automobiles.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

GENEWA 2019


 

Kierowcy pojazdów serii Jeep Renegade i Compass PHEV skorzystają z TomTom Connected Navigation System, a także z nowej usługi TomTom EV Service. Ta druga dostarcza kierowcom pojazdów elektrycznych informacje o punktach ładowania, umożliwiając im planowanie podróży i podejmowanie właściwych decyzji.

– Jesteśmy zadowoleni, że marka Jeep po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z nami, podkreślając nasze zaangażowanie w tworzenie innowacji i bezkompromisową jakość. Cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować kierowcom Jeepa jeszcze lepsze doświadczenie jazdy samochodem – komentuje Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive.

TomTom ogłosił też na targach motoryzacyjnych w Genewie przedłużenie europejskiego kontraktu na świadczenie usług trafficowych dla marek samochodów Grupy Volkswagen na kolejne lata. Do grupy tej należą takie marki jak Volkswagen, Audi, Porsche, Volkswagen Nutzfahrzeuge, Skoda, Lamborghini i Bentley. Ponadto TomTom został wybrany na dostawcę usług trafficowych dla pojazdów Audi w Chinach i Japonii.

Usługa TomTom Traffic jest wykorzystywana przez producentów samochodów, władze miast, programistów i przedsiębiorstwa w wielu aplikacjach mobilnych. TomTom Traffic dostarcza kierowcom dokładne informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, co pomaga podejmować lepsze decyzje i oszczędzać czas podczas podróży.

– Producenci samochodów wybierają usługę TomTom Traffic ze względu na jej dokładność i niezawodność. Przedłużenie umowy z Grupą Volkswagen i rozszerzenie jej na samochody Audi w Azji jest fantastycznym potwierdzeniem naszej silnej pozycji na rynku – powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive.