GOODYEAR: ULEPSZONY GOODYEAR CHECKPOINT Z NOWYMI FUNKCJAMI

Goodyear zaprezentował najnowszą wersję czytnika Goodyear CheckPoint, wzbogaconą o nowe funkcje oraz zaawansowaną technologię pomiaru głębokości bieżnika.

Udoskonalony system wykracza poza tradycyjne zarządzanie ogumieniem, oferując operatorom flot i partnerom serwisowym jeszcze większe wsparcie w rozwoju biznesu oraz zwiększaniu efektywności operacyjnej.


Zobacz także:

CONTINENTAL: UDZIAŁ MATERIAŁÓW ODNAWIALNYCH W OPONACH BĘDZIE WIĘKSZY
 

ECO


 

Goodyear CheckPoint to najazdowy system kontroli opon w postaci metalowej płyty montowanej na nawierzchni, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki. Podczas targów IAA Transportation 2024 Goodyear zaprezentował szereg usprawnień, w tym modułowy czujnik głębokości bieżnika oraz zaawansowaną technologię optyczną zapewniającą większą trwałość, precyzję i łatwość obsługi serwisowej.

W oparciu o te innowacje, najnowsza wersja systemu Goodyear CheckPoint jeszcze skuteczniej wspiera proaktywną konserwację, rozwój usług serwisowych oraz wydajność operacyjną warsztatów. Nowe funkcje to:

Live Display (Goodyear FleetHub): umożliwia łatwe wyświetlanie pomiarów opon na dowolnym podłączonym zewnętrznym wyświetlaczu, dzięki nowemu, uproszczonemu układowi dedykowanemu do użytku w warsztatach. To rozwiązanie, dostępne w aplikacji Goodyear FleetHub, pozwala technikom natychmiast ustalić niezbędne działania, a dealerom pozyskać nowych klientów. Dodatkowo, klienci mogą łatwo uzyskać dostęp do wyników pomiarów na swoim telefonie poprzez proste zeskanowanie kodu QR. Idealne do szybkiego wglądu w stanowiska serwisowe lub stanowiska obsługi klienta.

Monitoring pojazdów niezarejestrowanych w systemie: Goodyear CheckPoint oferuje teraz możliwość monitorowania stanu opon również w pojazdach, które nie są jeszcze zarejestrowane w aplikacji Goodyear FleetHub i znajdują się poza siecią klienta. To rozwiązanie otwiera nowe możliwości dla dealerów, usługodawców i operatorów flot w zakresie angażowania przejeżdżających pojazdów, promowania usług oraz prezentowania wartości systemu potencjalnym klientom, co pozwala rozszerzyć rolę CheckPoint poza rutynowe monitorowanie floty.

Raport przeglądu floty: nowy raport na poziomie floty dostarcza użytkownikom szczegółowych informacji o stanie ogumienia – z podziałem na pojazdy, osie i pozycje kół. Precyzyjne dane z monitoringu opon wspierają podejmowanie decyzji opartych na faktach, umożliwiają tworzenie indywidualnych wskaźników efektywności oraz wdrażanie bardziej uporządkowanego planowania w celu optymalizacji operacji flotowych.

Pełna integracja z cyfrowym ekosystemem Goodyear

System Goodyear CheckPoint jest w pełni zintegrowany z aplikacjami Goodyear FleetHub, DriverHub oraz FleetOnlineSolutions, co zapewnia natychmiastowy dostęp do alertów, raportów i danych historycznych. Dzięki temu spójnie połączonemu ekosystemowi możliwe jest bardziej inteligentne i proaktywne zarządzanie konserwacją opon i pojazdów, z korzyścią dla bezpieczeństwa, efektywności operacyjnej oraz rozwoju biznesu na każdym etapie łańcucha wartości w transporcie.

W tej udoskonalonej wersji, łączącej kluczowe zmiany sprzętowe i programowe, rozwijamy koncepcję zapoczątkowaną w ubiegłym roku, czyli rozszerzamy zastosowanie Goodyear CheckPoint poza zarządzanie flotą i zwiększamy zakres jego możliwości – powiedziała Patricia Azzoni, Product Manager w Goodyear. Dealerzy i dostawcy usług zyskują teraz jeszcze więcej narzędzi do usprawnienia codziennej pracy oraz wykorzystania natychmiastowych danych do wyróżnienia swojej oferty i przyciągnięcia nowych klientów.