HONDA: CR-V E:HEV RÓWNIEŻ W WERSJI SPORT LINE

Honda wprowadza na polski rynek wariant Sport Line swojego największego SUV-a: CR-V e:HEV. Wyróżnikiem tej linii jest sportowa stylistyka. Premierze CR-V e:HEV Sport Line towarzyszy wprowadzenie nowych produktów finansowych obejmujących także model Jazz.

Odświeżona gama CR-V e:HEV jest standardowo wyposażona w technologię hybrydową Hondy. Podobnie jak nowy Jazz e:HEV, CR-V otrzymał oznaczenie e:HEV, obowiązujące dla linii produktów e:TECHNOLOGY marki. Dla podniesienia atrakcyjności modelu CR-V e:HEV, Honda wprowadziła wariant Sport Line, cechujący się sportowymi elementami stylistyki.


Zobacz także:

PREMIERY

ROZMAITOŚCI


 

Wzornictwo nawiązujące do sportu

Wraz z nową linią Sport Line wprowadzony został szereg aktualizacji we wszystkich wariantach CR-V e:HEV piątej generacji. Obejmują one nowy wzór kół z lekkich stopów metalu oraz udoskonalenia stylistyczne wnętrza. Dotychczasowe, imitujące drewno panele w kabinie zostały zastąpione elementami w kolorze srebrnym. W wariancie Elegance dostępne są nowe, 18-calowe felgi oraz przyciemniane szyby. W modelach Executive dodano ponadto funkcję bezprzewodowego ładowania telefonu.

Nowa wersja Sport Line dostępna jest w dwóch wersjach lakierowania: Crystal Black Pearl lub Platinum White Pearl i zawiera szereg przyciemnionych akcentów stylistycznych. Czarne elementy to m.in. listwy reflektorów i nakładki na lusterka boczne. Wykończenie w tym kolorze zastosowano również na felgach i nakrętkach kół. Modele Sport Line wyróżniają się dodatkowo ciemnymi, chromowanymi akcentami wokół świateł przeciwmgielnych i na grillu oraz przy zderzaku, drzwiach i klapie bagażnika.

We wnętrzu linii Sport Line zostały zastosowane udoskonalenia środkowej konsoli, paneli drzwi oraz nad schowkiem. Wszystkie wyżej wymienione elementy wnętrza samochodu zostaną uzupełnione o wykończenie w kolorze czerni fortepianowej. Czarne listwy słupków, podsufitka i skórzane fotele dopełniają sportowego charakteru nowej Hondy CR-V e:HEV Sport Line.

Nowoczesna hybrydowa technologia

Dodanie CR-V do rodziny e:TECHNOLOGY następuje po wprowadzeniu w 2020 roku nowych modeli Jazz e:HEV oraz Hondy e. Jest to wyraz zobowiązania Hondy do elektryfikacji 100% głównego nurtu europejskiej oferty marki do 2022 roku.

CR-V e:HEV zachowuje technologię hybrydowych układów napędowych Hondy. SUV jest wyposażony w 2,0-litrowy silnik benzynowy i-VTEC osiągający 145 KM przy 6 200 obr/min oraz dwa silniki elektryczne: jeden działający jako generator i drugi napędowy o mocy 184 KM i momencie obrotowym 315 Nm. Układ hybrydowy zapewnia emisję CO2 na poziomie 151 g/km (w cyklu łączonym WLTP) i zużycie paliwa 6,6 l/100 km (w cyklu łączonym WLTP) w przypadku modeli z napędem na przednie koła. W modelach AWD emisja CO2 wynosi 161 g/km (w cyklu łączonym WLTP), a zużycie paliwa 7,1 l/100 km (w cyklu łączonym WLTP). Hybrydowy układ może rozpędzić CR-V e:HEV od zera do 100 km/h już w 8,6 sekundy w wersji FWD i już w 8,9 sekundy w AWD. Prędkość maksymalna to 180 km/h.

Lekka i sztywna konstrukcja CR-V e:HEV charakteryzuje się nisko położonym środkiem ciężkości, wzmocnionym zawieszeniem oraz układem kierowniczym o zmiennym przełożeniu. Najnowsza technologia napędu na wszystkie koła Hondy “Real Time AWD with Intelligent Control System” w połączeniu ze zwiększonym prześwitem, daje modelom AWD terenowe możliwości.

Zgodnie z filozofią Hondy “Bezpieczeństwo dla każdego”, pakiet systemów bezpieczeństwa biernego i czynnego nadal jest dostępny w standardzie dla wszystkich wersji CR-V e:HEV. Podstawą dla wyjątkowego poziomu ochrony pasażerów jest mocna platforma, stworzona w ramach koncepcji “All Directions Collision Safety”. W jej konstrukcji wykorzystano opracowaną przez Hondę, strukturę nadwozia ACE (Advanced Compatibility Engineering), która wykorzystuje sieć połączonych elementów strukturalnych w celu bardziej równomiernego rozłożenia energii zderzenia. Uzupełnienie funkcji bezpieczeństwa biernego CR-V e:HEV stanowi pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego i wspomagania kierowcy Honda Sensing.

Finansowanie na hybrydowe modele Hondy i 5 lat gwarancji na hybrydy

Dla wybranych nowych, hybrydowych modeli Honda wprowadziła nowe indywidualne warunki finansowania. CR-V e:HEV jest dostępny w leasingu dla firm od 1289 PLN/mc netto. Oferta obowiązuje jako leasing operacyjny o zmiennej stopie na okres wynoszący 36 miesięcy dla modelu Honda CR-V Hybrid Sportline 2WD. Roczny limit przebiegu w tej opcji to 20 tys. km. Oficjalnym partnerem marki Honda jest Europejski Fundusz Leasingowy SA.

Dla modelu Jazz e:HEV wprowadzona została opcja kredytu 50/50 od 47 600 PLN. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 1,11%, a koszty prowizji to 952 PLN. Spłata kredytu została podzielona na 20 miesięcznych równych rat 0% w wysokości 2 427,60 PLN. Oferta dostępna jest u autoryzowanych dealerów Honda Motor Europe Oddział w Polsce, a obsługę bankową świadczy Credit Agricole Bank Polska S.A.

Honda wprowadziła także ofertę gwarancyjną, która obejmuje wszystkie modele o napędzie hybrydowym. Wśród nich znajdziemy auta z rodzin Jazz oraz CR-V, a wkrótce także HR-V.