JEEP: MODEL AVENGER PRZEKROCZYŁ 200 000 ZAMÓWIEŃ

Jeep Avenger przekroczył już 200 000 zamówień i stał się jednym z najpopularniejszych modeli na rynku.

W ciągu dwóch lat od premiery, wraz z zamówieniami przekraczającymi 200 000 egzemplarzy, produkowany w Polsce Jeep Avenger umocnił swoją pozycję jako strategiczny sukces marki, stając się kluczowym graczem w europejskim segmencie B-SUV i zajmując miejsce w czołowej dziesiątce najlepiej sprzedających się modeli B-SUV w Europie.


Zobacz także:

NISSAN: WIRTUALNY SALON – REZERWACJA AUTA ONLINE W KILKU KROKACH
 

ROZMAITOŚCI


 

Pierwszy elektryczny SUV marki Jeep, zaprojektowany i skonstruowany specjalnie z myślą o potrzebach rynku europejskiego, nieustannie zdobywa nowych klientów swoją wszechstronnością, dopasowaniem do nowoczesnego stylu życia oraz terenowym charakterem, który czyni go wyjątkowym.

Zaprezentowany w 2022 roku, a wprowadzony na rynek w 2023 roku, Jeep Avenger stanowił punkt zwrotny w strategii elektryfikacji marki. Umożliwiło to szybki wzrost jego popularności na rynkach międzynarodowych, zwłaszcza po rozszerzeniu gamy o wersje benzynową i hybrydową, dzięki czemu oferta marki Jeep stała się jeszcze bardziej atrakcyjna i przystępna cenowo.

Obecnie, wraz z wprowadzeniem wersji z napędem na wszystkie koła, w tym ekskluzywnej serii specjalnej The North Face Edition, limitowanej do 4806 egzemplarzy, marka Jeep dodaje kolejny strategiczny atut do swojego stylu, osiągów i ducha przygody. Seria specjalna powstała we współpracy z marką The North Face, łączy ekskluzywny design inspirowany topografią gór z wytrzymałymi materiałami oraz technicznymi rozwiązaniami przystosowanymi do najtrudniejszych warunków terenowych.

Osiągnięcie 200 000 zamówień to bezpośredni efekt naszej strategii: kompletnej i elastycznej gamy układów napędowych, charakterystycznego designu, wyrazistej komunikacji oraz cech produktu w całości zgodnych z DNA marki Jeep. W mniej niż rok podwoiła się liczba zamówień na Jeepa Avengera! O 16% wzrosły zamówienia na pojazdy elektryczne (BEV), a o 50% na hybrydowe; zelektryfikowane modele cieszą się obecnie aż 66% udziałem w preferencjach klientów – powiedział Fabio Catone, dyrektor marki Jeep na region Rozszerzonej Europy.

Najnowsza reklama telewizyjna modelu 4xe, z udziałem znanych sportowców uprawiających sporty outdoorowe i hasłem łączącym inspirację, przygodę i innowacyjność, wzmocniła postrzeganie marki Jeep jako stylu życia. Rezultat kampanii przełożył się na dotarcie do nowych grup docelowych: obniżenie średniego wieku klientów, wzrost udziału kobiet wśród nabywców oraz zwiększenie sprzedaży wśród rodzin, co potwierdza postrzeganie Jeepa Avengera jako pojazdu do codziennego użytku. Kolejny znaczący wskaźnik to współczynnik pozyskiwania klientów – 3 na 4 osoby kupujące Avengera to nowi klienci marki, co świadczy o skuteczności Jeepa w przyciąganiu użytkowników innych marek i umacnianiu jego pozycji jako niezawodnego pojazdu na co dzień.

Jeep Avenger to nie tylko szeroki wybór, to również oferowane możliwości w każdej wersji. Niezależnie od tego, czy klient wybiera wersję benzynową, e-Hybrid, w pełni elektryczną, czy 4xe, każdy model wyposażony jest w funkcje, nawiązujące do tradycji marki Jeep – wytrzymałości i funkcjonalności, przy jednoczesnej dbałości o środowisko.