KIA: SPONSOR MUNDIALU WSPIERA CHORE DZIECI

img20140531_145518

Występując w roli Oficjalnego Sponsora Mundialu FIFA World Cup Brazil 2014, Kia Motors przekazała darowiznę w kwocie 100 000 dolarów USA na rzecz organizacji charytatywnej Make-A-Wish International.

Kia Motors zaprosiła ponadto pięciu młodych fanów futbolu (wraz z opiekunami) objętych pieczą tej organizacji do programu Kia Mascot Friends, w ramach którego towarzyszyć będą oficjalnej maskotce Mistrzostw ‘Fuleco de Armadillo’ w przerwie meczów najsłynniejszych rozgrywek piłkarskich świata.


Zobacz także:
SPORT


Pięciu wybranych przez organizację Make-A-Wish International miłośników piłki nożnej – Aidan (z Australii, 14 lat), Fausto (z Meksyku, 11 lat), Nathan (z Brazylii, 10 lat), Yuri (z Brazylii, 9 lat) oraz Bruno (także z Brazylii, 11 lat) pojedzie na brazylijskie mistrzostwa pucharowe FIFA World Cup 2014 by oglądać mecze grupy eliminacyjnej od 23 czerwca – aż po półfinał 8 lipca.

Zgodnie z marketingowym hasłem na tegoroczny Mundial w Brazylii „Kia Makes Surpsises” (Kia potrafi zaskoczyć) przedstawiciele marki i Make-A-Wish przybyli na trening klubu futbolowego Aidana w Sydney bez uprzedzenia. Aidan ma 14 lat i walczy z mukowiscydozą, a jego największym marzeniem był wyjazd na Mistrzostwa Świata.

Tym samym wiadomość, że dzięki Make-A-Wish oraz Kia Motors jego marzenia już wkrótce staną się rzeczywistością była dla niego życiową niespodzianką. Aidan pojedzie do Brazylii na mecz grupy eliminacyjnej pomiędzy Australią i Hiszpanią rozgrywany 23 czerwca.

– Pragniemy podziękować Kia Motors za wybór naszej organizacji charytatywnej z okazji FIFA World Cup 2014. Program Kia Mascot Friends pomaga naszym podopiecznym w różnych częściach świata spełniać marzenia związane z pasją futbolu. Spełnianie marzeń dzieci w sytuacji zagrożenia życia podnosi ich wiarę i determinację do walki z chorobą, a w wielu przypadkach powoduje poprawę zdrowia i siły witalnej. Wsparcie Kia Motors oznacza dla tych pięciu chłopaków i ich rodziców niezapomniane wrażenia z Brazylii, rodzaj pamiątki na całe życie – mówi Jon Stettner, prezes i dyrektor wykonawczy Make-A-Wish International.

– Jesteśmy zaszczyceni możliwością rozwoju współpracy z Make-A-Wish International w następstwie wsparcia, jakiego udzieliliśmy ich podopiecznym podczas mistrzostw piłkarskich UEFA EURO 2012. To nasz oczywisty partner na Mundial w Brazylii. Program Kia Mascot Friends powstał specjalnie dla dzieciaków Make-A-Wish, których szczęście i emocje przeżywamy niemniej niż one – powiedział Soon-Nam Lee, wiceprezes Kia Motors Overseas Marketing Group.

Make-A-Wish International z siedzibą w Phoenix, USA jest jedną z wiodących dziecięcych instytucji charytatywnych, dających podopiecznym w niemal 50 krajach świata nadzieję radości i siły przeżycia mimo wrodzonych chorób genetycznych. Przy pomocy hojnych darczyńców oraz ponad 32 000 wolontariuszy Make-A-Wish umożliwiła spełnienie ponad 334 000 życzeń i marzeń dziecięcych od czasu powstania tej organizacji w roku 1980.