MASERATI: DEBIUT NOWEGO GRANCABRIO

Maserati przedstawia nowe GranCabrio – bliźniaczą wersję coupé GranTurismo.

W chwili premiery Maserati GranCabrio jest dostępne w wariancie Trofeo, z 6-cylindrowym spalinowym motorem Nettuno3,0-litrową jednostką biturbo o mocy 542 KM, która w gamie Trójzębu służy jako serce samochodów o najwyższych osiągach.


Zobacz relacje:

MERCEDES-AMG: MOŻNA JUŻ ZAMAWIAĆ NOWEGO GLC 43 4MATIC COUPE
 

PREMIERY


 

Niezwykła wydajność silnika Nettuno – najmocniejszego, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Maserati GranTurismo – na pokładzie GranCabrio łączy się nie tylko z autentycznym, optymalnym komfortem na długich dystansach, ale i wrażeniami z jazdy pod gołym niebem. Tym samym pozwala w pełni korzystać z uroków podróżowania oraz unikalnych cech samochodu.

Nowy kabriolet z Trójzębem jest w 100% produkowany we Włoszech i podąża śladami GranTurismo, jako nowa wersja samochodu klasy GT bez poświęcania luksusu, osiągów, komfortu jazdy i sportowego charakteru.

Dach wykonano z tkaniny – sprawia to, że po schowaniu zajmuje minimum miejsca w bagażniku. Jego automatyczne składanie trwa 14 sekund i może odbywać się również podczas jazdy, z prędkością do 50 km/h. Kabina zapewnia wygodną przestrzeń dla czterech osób. Nowy spyder idealnie nadaje się zatem do podróżowania samotnie lub w towarzystwie.

„Wrażenia z jazdy na świeżym powietrzu” potęguje niezwykły komfort termiczny i akustyczny. To zasługa miękkiego dachu dostępnego w pięciu kolorach. Można go obsługiwać z poziomu centralnego wyświetlacza, za pomocą panelu dotykowego, zapewniającego pełną kontrolę i całkowitą autonomię.

GranCabrio jest standardowo wyposażone w innowacyjny układ ogrzewania karku, który dostarcza ciepłe powietrze do okolic szyi kierowcy i pasażera z przodu, z trzema poziomami intensywności do wyboru.

Jednym z opcjonalnych dodatków jest ręcznie składana osłona przeciwwiatrowa, której można używać przy dwóch osobach na pokładzie. Po zamontowaniu ogranicza ona powstawanie turbulencji w kabinie i pozwala cieszyć się najlepszą aerodynamiką samochodu.