MERCEDES: KLASA C COUPE W SPORTOWEJ WERSJI

Mercedes-Benz poszerza profil Klasy C. Już w czerwcu gama modelu wzbogaci się o wersję Coupé w specyfikacji Sport, opracowanej pod okiem specjalistów z AMG, oraz o nowy pakiet AMG Plus Sports, dostępny w połączeniu ze wszystkimi wersjami nadwoziowymi i silnikowymi.

W przyszłości wariant Sport dołączy także do portfolio innych modeli Mercedes-Benz. Jednym z nich będzie najnowsza Klasa A.

Modele Coupé w nowych wersjach C 250 Sport oraz C 250 CDI Sport mają zdecydowany charakter, “doprawiony” przez ekipę z AMG. Poza optycznym pakietem AMG Plus Sports, obie odmiany otrzymały sportowe zawieszenie AMG, bardziej bezpośredni układ kierowniczy, sportowy układ wydechowy oraz przekładnię z dynamicznymi trybami pracy S oraz M. Coś na deser? Tylko wersje Sport występują z ekskluzywnym, matowym lakierem “designo magno platinum“.

Pakiet AMG Plus Sports wyzwala ze wszystkich wersji nadwoziowych Klasy C jeszcze więcej sportowego ducha. W ramach dodatków do pakietu AMG Sports, obejmuje on lekkie obręcze AMG o siedmiu podwójnych ramionach, przedni spojler AMG oraz sportowe fotele, pokryte czarną skórą ARTICO / DINAMICA. Czerwone, kontrastowe obszycie koła kierownicy, foteli, tapicerki drzwi, centralnego podłokietnika i dźwigni zmiany biegów oraz pasy bezpieczeństwa w tym samym kolorze podkreślają jedynie temperament modelu.

 

 

“Engineered by AMG”

Dwie wersje zasilane czterocylindrowymi silnikami, obie o mocy 150 kW (204 KM), będą dostępne w specyfikacji Sport od czerwca.

Poza dodatkami z nowego pakietu AMG Plus Sports oraz lakierowanymi na czarno lusterkami bocznymi, zostaną one uzbrojone w następujące elementy:

• sportowe zawieszenie AMG ze sprężynami i amortyzatorami skrojonymi z myślą o optymalizacji charakterystyki w zakresie przyspieszenia poprzecznego oraz zmodyfikowane łożyska i kąty pochylenia kół;
• sportowy układ hamulcowy z większymi tarczami hamulcowymi;
• sportowy układ kierowniczy z bardziej bezpośrednim przełożeniem;
• sportowy układ wydechowy (z generatorem dźwięku w tylnym tłumiku w przypadku C 250 CDI);
• oprogramowanie silnika zapewniające bardziej żywiołową reakcję na wciśnięcie pedału gazu;
• skrzynia biegów ze zmodyfikowanymi trybami pracy S i M, krótszy czas zmiany przełożenia, funkcja podwójnego wysprzęglenia i aktywnej redukcji podczas hamowania.

 

 

Dynamiczne oblicze z pakietem AMG Plus Sports

Pakiet AMG Plus Sports, pokazany na targach motoryzacyjnych Motor Show, dostępny jest dla wszystkich wersji nadwoziowych i zawiera:

• spojlery zderzaków i listwy progowe AMG;
• lekkie obręcze AMG o siedmiu podwójnych ramionach w kolorze lśniącej czerni z oponami 225/40 R 18 (oś przednia) i 255/35 R 18 (oś tylna);
• spojler tylnej klapy AMG;
• sportowe fotele pokryte czarną skórą ARTICO/DINAMICA z kontrastowymi przeszyciami w kolorze czerwonym;
• czarna tapicerka drzwi DINAMICA;
• trójramienna, wielofunkcyjna kierownica sportowa ze spłaszczoną dolną częścią wieńca i kontrastowym, czerwonym obszyciem;
• pasy bezpieczeństwa designo w kolorze czerwonym (na życzenie);
• kontrastowe, czerwone przeszycia gałki zmiany biegów, centralnego podłokietnika i paneli drzwi;
• wykładziny AMG z obszyciem krawędzi w kolorze czerwonym.

Modele gamy można oglądać podczas salonu samochodowego w Genewie.