MERCEDES: MYVAN – PLATFORMA DLA ENTUZJASTÓW

W sieci rusza “MYVAN” – multimedialna platforma społecznościowa w języku angielskim i niemieckim, adresowana do handlowców oraz miłośników samochodów użytkowych. Inicjatorem i administratorem serwisu jest jeden z oddziałów Mercedes-Benz Vans.

– Naszym celem jest nie tylko stworzenie obiektywnego serwisu informacyjno-rozrywkowego, ale i świadczenie codziennej pomocy w zakresie rozwiązań transportowych. Mamy nadzieję, że “MYVAN” stanie się międzynarodową platformą wymiany doświadczeń wśród ludzi z branży i pasjonatów – mówi Andreas Burkhart, Vice President Sales and Marketing Mercedes-Benz Vans.

Centrum wymiany doświadczeń i opinii jest strona internetowa www.myvan.com.

“MYVAN” to bogata w wysokiej jakości filmy wideo, zdjęcia i teksty platforma informacyjna. Będą pojawiać się tu nie tylko nowości ze świata samochodów użytkowych, ale i porady przydatne dla kierowców oraz handlowców. Swoje publikacje i komentarze – bezpośrednio na stronie internetowej lub za pośrednictwem mediów społecznościowych – mogą umieszczać również użytkownicy.

W tym celu serwis został podzielony na pięć sekcji tematycznych:
• myNEWS – nowości motoryzacyjne, innowacje branżowe, wystawy i wydarzenia;
• myPRODUCT – prezentacja najnowszych modeli, testy i informacje;
• myBUSINESS – sylwetki handlowców, przykłady najlepszych praktyk i porady;
• mySPECIAL – niezwykłe historie ze świata samochodów użytkowych;
• GET IT done – rozrywka, opowieści z wypraw i niecodzienne role aut użytkowych.