MERCEDES: RADOSANE ŚWIĘTA Z AMBASADOREM PRZEMKIEM

M 1_Viano

Brązowy medalista olimpijski w windsurfingu i ambasador Mercedes-Benz, Przemek Miarczyński, wziął udział w dorocznej akcji „Radosne Święta”. W jej trakcie, dzieci z domów dziecka i hospicjów obdarowane zostały przez organizatorów – Mikołajów.

Przemek po raz pierwszy pokazał się w swoim nowym vanie Viano. Model ten jest jego stałym towarzyszem podróży już od ponad roku – w grudniu otrzymał nową, wyjątkowo wyposażoną wersję Viano Grand Edition.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Samochód przekazany przez Grzegorza Sawickiego, dyrektora sprzedaży samochodów dostawczych Mercedes-Benz, został wybrany nie przez przypadek – musiał on spełnić wysokie wymagania olimpijczyka. Moc 224 KM zapewnianych przez 3-litrowy, 6-cylindrowy silnik zapewnia niezawodność podczas wyjazdów na zgrupowania kadry. Dzięki dużej przestrzeni wewnątrz pojazdu, Przemek może w nim zmieścić poza pięcioma pasażerami cały sprzęt niezbędny do uprawiania windsurfingu, wliczając w to deskę i żagle. Wykończenia na najwyższym poziomie zapewniają kierowcy oraz pasażerom komfort i wygodę, nawet przy długich trasach do dalekiej Hiszpanii lub na południe Włoch.

M 2_dziećmi

Jako, że Święta Bożego Narodzenia to szczególny okres ciepła, odwiedzin i dawania sobie prezentów, Przemek postanowił podzielić się radością i wziął udział w akcji „Radosne Święta”. Już po raz szósty odwiedzili oni domy dziecka, hospicja i inne instytucje dla najmłodszych, którzy często nie mają okazji do spędzenia świąt z rodziną. W tym roku, poza zwyczajowymi prezentami, dzieci miały dodatkową atrakcję – mogły się poznać bliżej z prawdziwym Olimpijczykiem.

Przemek wraz z organizatorami akcji odwiedzili dzieci z Placówki Oświatowo– Wychowawczej w Konstancinie, gdzie czekało na nich 30 wychowanków. Po tym jak każdy otrzymał upominek, dzieci miały okazję porozmawiać ze sportowcem na wszystkie nurtujące je tematy. Przemek ostrzegał, że droga do celu bywa nieraz długa i kręta, lecz sam jest dowodem na to, jakie efekty przynosi stałe, konsekwentne dążenie do celu. To wzbudziło duży entuzjazm dzieci, które podzieliły się swoimi planami i marzeniami.

Akcja „Radosne Święta” prowadzona jest już od 6 lat. W tym czasie organizatorzy – redakcja branżowego magazynu „Hurt i Detal” – sprawili, że święta stały się bardziej radosne dla blisko 2 tysięcy dzieci z hospicjów, domów dziecka, ośrodków opiekuńczych oraz szkół. W transporcie paczek – tradycyjnie już – pomagała firma Mercedes-Benz Polska.