MITSUBISHI: ASTARA WPROWADZA NOWĄ APLIKACJĘ NA URZĄDZENIA MOBILNE

Astara Poland wraz z premierą flagowego modelu Outlander PHEV udostępnia klientom w Polsce nową aplikację na urządzenia mobilne

Nowa aplikacja umożliwia dostęp do usług dla samochodów skomunikowanych, a jednocześnie stanowi rozwojową platformę dla funkcji i rozwiązań bardziej dostosowanych do lokalnych potrzeb.


Zobacz także:

LEXUS: NX W WERSJI PRESTIGE Z NIŻSZYMI RATAMI W KINTO ONE
 

ROZMAITOŚCI


 

Nowa aplikacja będzie obsługiwać wszystkie wchodzące na rynek europejski modele Mitsubishi Motors – poza Outlanderem PHEV, kompaktowego SUV-a Grandis i w pełni elektrycznego C-SUV-a, który ma zostać wprowadzony jeszcze w 2025 roku. Posłuży również obecnym właścicielom ASX z rocznika modelowego 2025, którzy w tym roku będą mogli dokonać migracji danych ze starej, do nowej aplikacji.

Nowa appka Mitsubishi Motors zapewnia klientom przyjazne dla użytkownika narzędzie, które pozwala kontrolować wybrane funkcje pojazdu i korzystać z wielu informacji poza samochodem, w dowolnym miejscu z dostępem do sieci. Główne korzyści z aplikacji to m.in.:

– strong>Zdalne sterowanie pojazdem: otwieranie, zamykanie drzwi, uruchamianie klimatyzacji oraz ładowanie – z poziomu smartfona.
– strong>Lokalizacja pojazdu: funkcja lokalizatora pozwala szybko odnaleźć zaparkowany pojazd.
– strong>Inteligentne powiadomienia: natychmiastowe informacje o stanie pojazdu i ważnych zdarzeniach, np. o nieautoryzowanym otwarciu drzwi. Programowane alerty, np kiedy pojazd jest używany poza ustalonymi godzinami i obszarami.
– strong>Nawigacja online: integracja z Google Maps
Harmonogramy obsługi: harmonogram ładowania i klimatyzacji.

Aplikacja jest już dostępna do pobrania w sklepach Google Play oraz Apple App Store we wszystkich krajach europejskich, w których Mitsubishi Motors sprzedaje model Outlander PHEV MY25.

Klienci kupujący nowego Outlandera PHEV będą mogli przejść szybki proces instalowania aplikacji oraz parowania jej z autem w salonie dealerskim. Osoby odpowiedzialne w salonie za obsługę klientów odbierających swojego Outlandera PHEV zademonstrują funkcje dostępne w aplikacji i będą służyć pomocą w instalacji i parowaniu podczas wydania auta.