PARYŻ 2012: TECHNOLOGIE DELPHI W NOWYCH POJAZDACH

Delphi Automotive (NYSE: DLPH) dostarcza innowacyjne technologie do modeli samochodów przedstawionych podczas tegorocznego salonu samochodowego w Paryżu. Oferta jest szeroka.

Począwszy od systemów sterowania silnikami Diesla i silnikami benzynowymi, poprzez technologie aktywnego bezpieczeństwa i nowatorskie rozwiązania dla układów wymiany ciepła, do elektronicznych systemów dystrybucji energii. Zastosowanie rozwiązań firmy Delphi wspiera kierowców w zachowaniu bezpieczeństwa oraz umożliwia im zachowanie łączności, przy jednoczesnym zredukowaniu wpływu podjazdu, którym jeżdżą na środowisko naturalne.

BEZPIECZEŃSTWO

Szersza dostępność technologii aktywnego bezpieczeństwa: Początkowo systemy aktywnego bezpieczeństwa były montowane jedynie w pojazdach z kategorii „premium”. Obecnie elektroniczny radar skanujący (ESR) Delphi pomaga zachować bezpieczeństwo kierowcom samochodów innych segmentów. Montowany w nowym Fordzie Mondeo radar ESR aktywuje inteligentny tempomat posiadający funkcję ostrzegania przed zderzeniem z obiektami znajdującymi się z przodu pojazdu. Inteligentny tempomat Delphi jest również dostępny w nowym modelu Land Rovera i Range Rovera.

OCHRONA ŚRODOWISKA

Poprawa osiągów silnika i obniżenie poziomu emisji. Chłodnice powietrza doładowanego Delphi, montowane w Audi A3 Sportback i Volkswagenie Golfie poprawiają osiągi silnika i jednocześnie pomagają obniżyć poziom emisji szkodliwych substancji do atmosfery. W silnikach z turbodoładowaniem, powietrze wykorzystywane w silniku w procesie spalania jest sprężane w celu zwiększenia jego gęstości. Skutkuje to jednak wzrostem temperatury nawet do 220°C. Chłodnice powietrza doładowanego firmy Delphi schładzają to powietrze, co w rezultacie zwiększa jego gęstość i pozwala na doprowadzenie do silnika większej masy powietrza. W efekcie proces spalania staje się wydajniejszy, co prowadzi do zwiększenia osiągów silnika i zmniejszenia poziomu emisji szkodliwych gazów spalinowych.

ZACHOWANIE ŁĄCZNOŚCI

Zachowanie łączności z zastosowaniem systemów złącz USB. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie użytkowników szukających rozrywki i możliwości wymiany danych w pojeździe, Delphi poszerza swoje portfolio przewodów, złącz i gniazd użytkownika . Umożliwiają one komunikacje radiową, odtwarzanie video i wymianę danych nawigacyjnych w samochodach. Panel łączności USB Delphi jest montowany w nowym Jaguarze F-Type, Land Roverze i Range Rover.

TECHNOLOGIE DELPHI

Samochody przedstawione podczas salonu w Paryżu, wyposażone w technologie Delphi to miedzy innymi:

Audi A3 Sportback – systemy ochrony przed kradzieżą, chłodnica powietrza doładowanego, chłodnica niskotemperaturowa.
Chevrolet Trax – sterownik poduszek powietrza, system sterowania silnikiem Diesla.
Citroën C-Elysée – zintegrowany moduł kolumny kierownicy, antena z transponderem, moduł komputera pokładowego dla przyczepy (sterujący całym oświetleniem i łączącym system hamulcowy samochodu i przyczepy), systemy ochrony przed kradzieżą, złącza elektryczne.
Ford Fiesta – po liftingu – systemy ochrony przed kradzieżą, aktywny system anten radiowych AM/FM, złącza elektryczne, moduł przepustnicy dla wersji z silnikami Diesla.
Ford Mondeo – aktywny tempomat (wyposażony w elektroniczny radar skanujący), radiowy system kontroli dostępu, moduł komputera pokładowego dla przyczepy (sterujący całym oświetleniem i połączeniem układów hamulcowych samochodu i przyczepy), systemy alarmowy, aktywny system anten radiowych AM/FM, wiązki elektryczne, system Common Rail dla modeli z silnikami Diesla.
Jaguar F-TYPE – przyciski zmiany biegów przy kole kierownicy, przełączniki, zintegrowany panel centralny, moduł kolumny kierownicy, elektroniczny radar skanujący, aktywny tempomat, pasywny system wykrywania obecności pasażera, system antenowy, panel ze złączami standardu USB, systemy ochrony przed kradzieżą.
Kia Pro Cee’d – system Common Rail dla wersji z silnikami Diesla.
Land Rover oraz Range Rover – łopatki do zmiany biegów (przy kole kierownicy), aktywny tempomat, elektroniczny radar skanujący, pasywny system wykrywania obecności pasażera, system antenowy, panel ze złączami standardu USB, systemy ochrony przed kradzieżą, filtr paliwa.
Mazda 6 kombi – systemy ochrony przed kradzieżą.
Mini Paceman – moduł sterowania dachem elektrycznym i oświetleniem kabiny, przełączniki.
Porsche 911 Carrera 4 Coupé i Cabriolet – zintegrowany, szerokopasmowy system antenowy, pracujący ze standardami światowymi, mobilny tuner TV, pasywny system wykrywania obecności pasażera, pochłaniacz z węglem aktywnym.
Peugeot 301– zintegrowany moduł kolumny kierownicy, antena radiowa z transponderem, moduł komputera pokładowego dla przyczepy (sterujący całym oświetleniem i połączeniem systemu hamulcowego samochodu z przyczepą), systemy ochrony przed kradzieżą, systemy złącz elektrycznych.
Renault Clio – przełączniki, system automatycznego sterowania wysokością przednich reflektorów, systemy złącz elektrycznych.
SEAT Leon (pięciodrzwiowy) – systemy ochrony przed kradzieżą, moduł sterowania lamp LED.
SEAT Toledo – systemy ochrony przed kradzieżą, wiązki przewodów wewnątrz kabiny, skraplacz klimatyzacji.
Škoda Rapid – systemy ochrony przed kradzieżą, wiązki przewodów wewnątrz kabiny, skraplacz klimatyzacji.
Volkswagen Golf – systemy ochrony przed kradzieżą, pasywny system wykrywania obecności pasażera (do systemu sterowania poduszki powietrznej), chłodnica powietrza doładowanego, chłodnica niskotemperaturowa, moduł sterowania oświetleniem LED.
paryż 2012, salon samochodowy, targi motoryzacyjne, targi, salon, delphi, technologie, Audi A3 Sportback, Chevrolet Trax, Citroën C-Elysée, Ford Fiesta, Ford Mondeo, jaguar f-type, kia pro cee’d, land rover, range rover, seat leon, seat toledo, skoda rapid, volkswagen golf, peugeot 301, renault clio,