PARYŻ 2016: ODKRYJ NA NOWO SAMOCHODY RENAULT

renault_par1

Salon samochodowy Mondial de l’Automobile w Paryżu jest miejscem, gdzie na stoisku o powierzchni ponad 4 000 m² firma Renault prezentuje całkowicie odnowioną gamę samochodów.

Na targach ma miejsce europejska premiera Koleosa, obejrzeć można również najnowszy concept car, którego design i rozwiązania technologiczne zapowiadają przyszłe modele marki.

Dacia przedstawia cztery nowe modele o atrakcyjnej i nowoczesnej stylistyce: Logan, Logan MCV, Sandero i Sandero Stepway.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

PARYŻ 2016


Międzynarodowy salon Paris Motor Show, jest dla Renault i Dacii okazją do zaprezentowania atrakcyjnej stylistyki modeli obu marek, a także do europejskiej premiery modelu Koleos. Renault zaprasza na spotkanie z przyszłymi samochodami marki.

Pokazany po raz pierwszy na salonie w Pekinie w kwietniu br. nowy Koleos uzupełnia ofertę Renault w wyższych segmentach rynku. Nowy model łączy solidność SUV-a z wyrafinowaniem limuzyny. Auto zapewnia wysoki poziom komfortu i dużą ilość miejsca we wnętrzu. Na targach motoryzacyjnych pojawiła się także wersja Initiale Paris. Jest to luksusowy model przeznaczony na większość rynków europejskich. Pojawi się w sprzedaży na wiosnę 2017 r.

PIĘĆ NOWOŚCI – NAJMŁODSZA GAMA W EUROPIE

Pojawienie się Koleosa, nowego Renault Grand Scénic, nowego Mégane Sedan, nowego Clio i Alaskana jest kolejnym dowodem dynamiki marki w realizacji planu wprowadzania nowych produktów. Od momentu wprowadzenia generacji Clio w 2012 r. producent całkowicie odnowił i poszerzył gamę swoich modeli. W ciągu czterech lat pojawiło się 11 nowych modeli, a 15 zostało odnowionych. Renault dysponuje obecnie najmłodszą gamą modeli w Europie.

Francuska firma rozpoczyna realizację nowego cyklu samochodów koncepcyjnych ukazujących stylistykę i rozwiązania technologiczne, jakie pojawią się w przyszłych modelach marki. Elektryczny GT o rozwiązaniach zapewniających przyjemność jazdy jest uosobieniem wizji samochodu przyszłości.

dacia_par2

Na stoisku przez cały czas trwania salonu organizowane są dni tematyczne. Renault oferuje szerokiej publiczności możliwość spotkania się ekspertami, wyczynowymi kierowcami i sławnymi ludźmi.

• Sobota, 1 października: Dzień „French Touch” z udziałem Nicolasa Carpentiera, odpowiedzialnego za kampanie reklamowe Renault.
• Niedziela, 2 października: Dzień Kina z udziałem znanej francuskiej aktorki, Michèle Laroque (od godz. 16.00 do 18.00).
• Środa 5 października: Dzień Innowacji z udziałem kilkunastu inżynierów Renault oraz gości honorowych – członków klubu rugby Stade Français (od godz. 17.00).
• Czwartek, 6 października: Dzień Rekrutacji – będzie obecnych kilkunastu specjalistów Grupy Renault ds. rekrutacji. Wieczór z Radiem FG od godz. 17.00.
• Piątek, 7 października: Dzień Renault Z.E< ,/strong> z udziałem ok. 10 ekspertów od samochodów elektrycznych.
• Środa, 12 października: drugi dzień pod znakiem innowacji z udziałem ok. kilkunastu ekspertów Renault.
• Czwartek, 13 października:
Dzień Designu z udziałem Laurensa van den Ackera, Wiceprezesa, Dyrektora ds. Designu Przemysłowego Renault i Stéphane’a Janin (Dyrektora ds. Designu samochodów koncepcyjnych).
• Piątek, 14 października: Dzień Renault Sport z udziałem znanych kierowców: Nicolasa Prosta, Jolyona Palmera, Jeana Ragnottiego i wielu innych.

JESZCZE BARDZIEJ ATRAKCYJNY DESIGN FLAGOWYCH MODELI DACII

Dacia wprowadza nową stylistykę nadwozia i wnętrza czterech flagowych modeli marki: Logana, Logana MCV, Sandero i Sandero Stepway. Ważnym elementem nowej stylistyki jest charakterystyczny układ świateł wpisujący się w nowoczesne tendencje.