PEUGEOT: KEVIN COSTNER , RCZ i 208 GTI NA EKRANIE

Plakat ory

Peugeot RCZ i 208 GTi oraz specjalnie stuningowany rower będą gwiazdami filmu „72 godziny”, najnowszej produkcji wyreżyserowanej przez McG („Aniołki Charliego”, „Terminator: Ocalenie”), opartej na autorskim pomyśle Luca Bessona, który jest już na ekranach polskich kin.

Thriller, w którym Kevin Costner wciela się w postać agenta tajnych służb, z nieustępliwą Amber Heard oraz Connie Nielsen i Hailee Steinfeld, grającymi żonę i córkę, jest doskonałą okazją do zaprezentowania wielu pojazdów marki Peugeot.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Firmie Peugeot, będącej od lat partnerem wielkich reżyserów, takich jak Woody Allen czy Michel Gondry, spodobał się scenariusz amerykańskiej produkcji z międzynarodową obsadą, oraz fabuła rozgrywająca się przez większość czasu na ulicach Paryża.

Według Luca Bessona „samochody Peugeot idealnie spełniały wymogi producentów, którzy szukali dynamicznych pojazdów do scen akcji, ale również roweru, będącego kluczowym elementem scenariusza”. Dlatego rower Peugrot znalazł swoje miejsce w tym filmie. Odgrywa on centralną rolę w wątku łączącym Kevina Costnera i jego filmową córkę, dzięki czemu często gości w kadrach filmu.

Rower LC11, dostępny na rynku w kolorze czarnym, został na potrzeby filmu spersonalizowany i polakierowany na fioletowo. Wyprodukowany w trzech egzemplarzach o różnych rozmiarach zachwycił Kevina Costnera, który postanowił zachować jeden egzemplarz dla siebie. Grająca główną rolę żeńską Amber Heard zasiada za kierownicą czarnego Peugeot RCZ, w specjalnie wyprodukowanej na potrzeby filmu wersji z matowym lakierem. Aktorka, zachęcona precyzją prowadzenia i stabilnością auta, zdecydowała się nakręcić sceny kaskaderskie bez udziału dublera.

Scena dynamicznego pościgu w samym sercu Paryża, w której Kevin Costner prowadzi Peugeota 208 GTi, dała okazję do podkreślenia atrakcyjnego, sportowego charakteru tego modelu, ale również jego wysokiego poziomu bezpieczeństwa.’

„72 godziny”, film amerykańskiego reżysera McG, ze scenariuszem współautorstwa Luca Bessona, który również zajął się jego dystrybucją poprzez swoją firmę EuropaCorp, wszedł na ekrany kin w USA i Europie 21 lutego.