PEUGEOT: TRZECIA EDYCJA PROFESSIONAL TOUR

Kryzys ekonomiczny w Europie oraz ogólne spowolnienie światowej gospodarki odbijają się negatywnie także na sytuacji na rynku samochodów flotowych na świecie i w Polsce. Pomimo znacznych spadków sprzedaży do firm, wynik Peugeot jest zaskakująco dobry – do sierpnia 2012 roku marka odnotowała na polskim rynku aż 12-procentowy wzrost, zajmując tym samy piątą pozycję wśród wszystkich marek B2B.

Ambicją Peugeot jest dalszy wzrost i dlatego też, między innymi, marka zdecydowała się już po raz trzeci na zorganizowanie Peugeot Professional Tour.

Tak jak w poprzednich latach, firma Peugeot Polska nawiązała współpracę z Makro Cash&Carry i na terenie parkingów zewnętrznych przy halach Makro, w specjalnie stworzonych w tym celu „miasteczkach”, organizuje ekspozycję samochodów osobowych, ciężarowych i ich specjalistycznych adaptacji.

Peugeot Professional Tour 2012 jest imprezą promującą równocześnie program Peugeot Professional oraz ofertę marki dla klientów flotowych.

Główne informacje dotyczące Peugeot Professional Tour 2012:
– termin ekspozycji: do 23 października 2012 r.;
– czas trwania ekspozycji – 2 dni w każdej lokalizacji;
– lokalizacja – parkingi przy halach Makro;
– grupa docelowa – klienci Makro oraz pozostali potencjalni klienci biznesowi;
– liczba ekspozycji – 18 w całej Polsce;
– zaangażowanie sieci Peugeot – 21 dealerów zaangażowanych w organizację imprez.

Założenia Peugeot Professional Tour 2012:
– prezentacja ofert dla obecnych oraz potencjalnych klientów biznesowych;
– prezentacja szerokiej gamy adaptacji (specjalistycznych zabudów);
– zebranie danych osobowych od osób odwiedzających ekspozycję;
– prezentacja Peugeot Professional;
– wspieranie sprzedaży poprzez specjalnie przygotowaną przez Peugeot Finance ofertę finansową – kredyt 50/50, leasing 105 proc., produkt Easy Business Rental.

W ramach tegorocznej akcji przygotowana została również specjalna oferta serwisowa, która ma na celu zaproszenie klientów do autoryzowanej sieci serwisowej Peugeot. Oferta podzielona jest na cztery części. Klienci, uczestnicy imprezy PPT 2012, będą mogli do końca 2012 roku zgłosić się do sieci ASO z chęcią skorzystania z tej propozycji:
– 20 proc. upustu na oryginalne akcesoria Peugeot;
– zestaw kosmetyków samochodowych Technature w cenie 9 zł, pod warunkiem wykonania usługi w serwisie Peugeot za min. 500 zł netto;
– serwisowanie promocyjne dla samochodów 4 letnich i starszych (upusty nawet do 20 proc.);
– atrakcyjne ceny na wymianę oleju Total z oryginalnym filtrem Peugeot.

– Cieszymy się, że dzięki Professional Tour możemy być jeszcze bliżej naszych klientów. Naszą ambicją na bieżący rok jest znalezienie się na podium w rankingu sprzedaży flotowej. Dwie poprzednie edycje cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów w całej Polsce. Liczba blisko 2000 nowych kontaktów nawiązanych po pierwszych pięciu tegorocznych spotkaniach wydaje się nam nadzwyczaj obiecująca – powiedział Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Peugeot Polska.

Na miejscu do dyspozycji klientów będą handlowcy flotowi Peugeot, przedstawiciele Banku PSA Finance oraz adaptatorzy zabudowujący samochody Peugeot. Oprócz profesjonalnych porad, dla klientów przygotowano wiele atrakcji, w tym specjalną ofertę leasingu, kupony uprawniające do zakupu zabudowy ze zniżką, kupony na zakup opon zimowych ze zniżką oraz wiele innych niespodzianek i nagród.

Szczegółowy terminarz Peugeot Professional Tour 2012:

24-25.09 – Kalisz (Al. Wojska Polskiego 7);
27-28.09 – Wrocław (Tyniecka 3 (Bielany Wrocławskie);
01-02.10 – Katowice (ul. Pukowca 25);
04-05.10 – Rybnik (ul. Żorska 60);
08-09.10 – Sosnowiec (ul. Długosza 80);
11-12.10 – Bielsko Biała (Al. Gen Władysława Andersa);
15-16.10 – Kraków (ul. Jasnogórska 2);
18-19.10 – Rzeszów (Al. Armii Krajowej 92);
22-23.10 – Kielce (ul. Transportowców 15).