PSA: EUROREPAR CAR SERVICE ROZWIJA SIĘ PRĘŻNIE

Wielomarkowa sieć warsztatów naprawczych należąca do Groupe PSA (Peugeot, Citroen, DS) już drugi rok z rzędu zdobyła we Francji branżową nagrodę Grand Prix des Réseaux czasopisma „Décision Atelier”.

Ostatnio została też zaliczona przez magazyn „Capital” do „Najlepszych brandów 2020” w swojej kategorii, za jakość usług.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Eurorepar Car Service kontynuuje międzynarodową ekspansję: po wejściu na rynek austriacki na początku ubiegłego roku, w jego drugiej połowie rozszerzyła działalność o kolejne rynki, w tym Słowację, Chorwację, Gwadelupę, Martynikę, Réunion i Panamę. We wszystkich krajach, w których jest już obecna zwiększyła również zasięg terytorialny. Aktualnie należy do niej ponad 5 000 warsztatów w 26 krajach, w tym w 11 krajach pozaeuropejskich.

Na polskim rynku obecnie funkcjonują 64 warsztaty, a jeszcze w 2020 roku spodziewane jest uruchomienie kolejnych kilkunastu punktów.

– Od momentu inauguracji Eurorepar Car Service w Polsce, intensywnie rozwijamy jej sieć warsztatów. W tym roku planujemy znacznie zwiększyć ich liczbę dbając jednocześnie, aby oferowane w nich usługi były jak najwyższej jakości. W tym celu wdrożyliśmy specjalny program szkoleń technicznych, które organizowane są w polskim oddziale Centrum Szkoleniowego Groupe PSA. Jednym z priorytetów jest dla nas również dalsze zwiększanie świadomości marki Eurorepar Car Service oraz rozpoznawalności nowej sieci wśród polskich klientów – powiedział Piotr Karaszewicz, dyrektor ds. części zamiennych i serwisu Groupe PSA w Polsce.

Christophe Musy, dyrektor Groupe PSA Aftermarket, wyraził zadowolenie z „doskonałej dynamiki rozwoju sieci na świecie” i podkreślił, że „rozwój wielomarkowej sieci Eurorepar Car Service jest zgodny z wyznaczonym celem utworzenia 10 000 warsztatów do 2023 roku”.

– Przynależność do Eurorepar Car Service jest dla warsztatów wielomarkowych doskonałą możliwością dołączenia do międzynarodowej sieci, która zapewni im dostęp do systemu dystrybucji one- stop- shop, pełnej gamy produktów wielu marek oraz techniczne, marketingowe i logistyczne wsparcie ze strony Groupe PSA, bez utraty niezależności – zaznaczył Jean- Christophe Bertrand, nowy dyrektor Business Unit Independent Aftermarket.