RENAULT: NOWE CLIO – PEŁNE DANE I CENY W POLSCE

Nowe Renault Clio jest już dostępne na polskim rynku.

Model, który zadebiutował podczas salonu samochodowego w Monachium, stanowi ważne uzupełnienie oferty marki w segmencie B.


Zobacz także:

DS N°4: OSTATNIE TESTY PRZED PREMIERĄ RYNKOWĄ
 

PREMIERY


 

Spójna gama modeli Renault z segmentu B

Nowe Clio dołącza do szerokiej gamy pojazdów Renault w tym segmencie. Obejmuje ona dwa modele E-Tech electricRenault 5 (3,92 m) i Renault 4 (4,14 m) – oraz dwa modele full hybrid E-Tech: Nowe Clio (4,12 m) i Captur (4,24 m). Wkrótce dołączy także Twingo E-Tech electric, które ma być najbardziej przystępnym cenowo modelem marki w segmencie A.

Udoskonalenia: design, napęd i technologie

Nowe Clio zyskało nową stylistykę, a gama napędowa obejmuje wersję full hybrid E-Tech, łączącą silnik spalinowy i elektryczny. Układ ten zapewnia moc większą o 15 KM, moment obrotowy wyższy o 22 Nm oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,3 sekundy, czyli o sekundę szybciej niż poprzednik. Emisja CO₂ zaczyna się od 89 g/km, a zużycie paliwa wynosi 3,9 l/100 km.

Model oferuje do 29 systemów wspomagania prowadzenia, w tym aktywny regulator prędkości, a także wbudowane usługi Google dostępne od wersji techno. Samochód potwierdza tym samym swoją wszechstronność i technologiczny charakter.

Wymiary i przestrzeń

Długość nowego Clio wynosi 4,12 metra, a sylwetka hatchbacka uzupełnia ofertę SUV-ów Renault, takich jak Captur czy Renault 4. Bagażnik o pojemności do 391 litrów zwiększa funkcjonalność modelu.

Trzy wersje wyposażenia – od 84 900 zł

Gama Clio obejmuje trzy poziomy wyposażenia: evolution, techno i esprit Alpine.

Evolution – najniższa wersja oferuje bogaty zestaw technologii: aktywny regulator prędkości, system kontroli uwagi kierowcy, automatyczny hamulec postojowy, ekran 10,1″, klimatyzację oraz tylne czujniki parkowania.
Techno – dodaje m.in. system openR link z usługami Google, automatyczną klimatyzację, przyciemniane szyby, konsolę z podłokietnikiem, oświetlenie LED, aluminiowe obręcze 16″ i kamerę cofania.
Esprit Alpine – topowa wersja z elementami Alcantary, wykończeniem w kolorze wypalonego tytanu, ładowarką indukcyjną, obręczami 18″, systemem Active Drive Assist i pełnym pakietem czujników parkowania.

Czytaj także: