SEAT I CUPRA: WSPARCIE NA DRODZE I POZA NIĄ

Serwisowanie samochodów to nie tylko obowiązek wynikający z harmonogramu przeglądów – to fundament budowania długofalowej relacji z klientem i gwarancja bezpieczeństwa oraz niezawodności każdego pojazdu.

Marki SEAT i CUPRA od lat inwestują w rozwój sieci serwisowej oraz szkolenia techniczne, by każda wizyta w autoryzowanym punkcie była synonimem profesjonalizmu i najwyższych standardów obsługi.


Zobacz także:

FORD: MUSTANG MACH-E NA ROK 2025 – NOWE KOLORY, WIĘCEJ PRZESTRZENI
 

ROZMAITOŚCI


 

Ogólnopolska sieć, lokalna dostępność

Obecnie klienci obu marek mają do dyspozycji 55 autoryzowanych serwisów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Dzięki temu niezależnie od miejsca zamieszkania, kierowcy mogą liczyć na fachową pomoc i szybką obsługę. Każdy z Punktów Serwisowych spełnia standardy wyznaczone przez Producenta i jest regularnie audytowany przez Importera – zarówno pod kątem wymagań w zakresie obsługi klienta, jak i zapewnienia wymaganego wyposażenia serwisu. Jednym z kluczowych czynników wpływających na zadowolenie klientów jest czas realizacji usług serwisowych. W przypadku marek SEAT i CUPRA aż 95% zamówień dealerskich części realizowanych jest z dnia na dzień. Tak wysoka efektywność jest możliwa dzięki centralnemu magazynowi i sprawnemu systemowi logistycznemu, który codziennie obsługuje sieć serwisów w całym kraju. Oznacza to krótszy czas naprawy pojazdu i szybszy powrót na drogę, zapewniając niezwłocznie mobilność klientom.

100 tysięcy powodów do zadowolenia

W samym 2024 roku autoryzowane serwisy SEAT i CUPRA zrealizowały ponad 100 tysięcy zleceń serwisowych – od przeglądów okresowych po naprawy mechaniczne. Co ważne, jakość obsługi jest bardzo wysoko oceniana przez samych klientów – średnia ocena satysfakcji z wizyty serwisowej wyniosła aż 4,82 na 5 punktów. To potwierdzenie nie tylko kompetencji technicznych, ale również wysokiego standardu komunikacji, obsługi i podejścia do klienta.