SHELL: CIEKAWY PROJEKT DLA MILIONA KIEROWCÓW

Shell 23_Cel Milion

Projekt edukacyjny “Cel-Milion” to innowacyjna kampania Shell FuelSave, której założeniem jest wsparcie miliona kierowców na całym świecie w oszczędności paliwa, poprzez poznanie tajników ekonomicznej jazdy.

Dotychczas aż ćwierć miliona kierowców zaangażowało się w akcję poprzez udział w edukacyjnych mini-grach dostępnych na stronie internetowej Shell.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
INICJATYWY SHELL


Przed rozpoczęciem kampanii Shell zbadał przyzwyczajenia kierowców Europy i Azji, z których wynika, że większość konsumentów jest skłonna do zmiany swoich przyzwyczajeń za kierownicą. Dodatkowe badanie, przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Shell Polska wykazało wyjątkowo pozytywne nastawienie Polaków do ekonomicznej jazdy. Kierowcy są świadomi, że pomaga ona zmniejszyć koszty paliwa.

W Polsce program “Cel-Milion” został wprowadzony w listopadzie. Jego pierwszą odsłoną jest animowana gra Wyzwanie Shell FuelSave, pozwalająca kierowcom sprawdzić się za kierownicą wirtualnego samochodu, przestrzegając wskazówek ekonomicznej jazdy Shell FuelSave. Najlepsi gracze, którzy podjęli wyzwanie w grudniu 2012 r. otrzymali nagrody ufundowane przez firmę.

W najbliższym czasie na stronie zostaną zamieszczone kolejne mini-gry, zaprojektowane tak, by kontynuować edukację kierowców z zakresu redukcji kosztów paliwa i oszczędnej jazdy. Użytkownicy, poprzez zabawę, będą mieli możliwość rozszerzenia wiedzy m.in. o wpływ prawidłowo zapakowanego bagażnika na zużycie paliwa, utrzymywanie właściwego ciśnienia w oponach oraz zmianę biegów w odpowiednich momentach jazdy.

Projekt “Cel-Milion” zdobył szczególną popularność wśród konsumentów z Wielkiej Brytanii, Malezji, Holandii, Turcji, Hong-Kongu, Singapuru, Danii, USA, Czech, Filipin, Polski, Bułgarii oraz Tajlandii. Oprócz edukacji za pomocą gier internetowych, Shell wspiera również lokalne inicjatywy, angażujące kierowców i pomagające im jak najefektywniej wykorzystać zatankowane paliwo.

– Z satysfakcją obserwuję, że kampania “Cel-Milion” jest tak dobrze odbierana przez konsumentów na całym świecie. Kierowcy doskonale rozumieją, że kilka prostych zmian w nawykach jazdy może im pomóc zaoszczędzić paliwo oraz pieniądze. W 2013 roku planujemy kontynuować nasze wysiłki w kształceniu kierowców wykorzystując przy tym kilka prostych wskazówek, pozwalających zmniejszyć zużycie paliwa. Mam nadzieję, że uruchomienie kolejnych interaktywnych gier oraz dodatkowe aktywności towarzyszące akcji przyciągną jeszcze większą liczbę kierowców, którzy skorzystają z możliwości poznania tajników ekonomicznej jazdy – powiedziała Anna Kruszko, członek zarządu Shell Polska.

Więcej informacji dotyczących kampanii oraz wirtualne mini-gry można znaleźć na stronie www.shell.pl/celmilion.