SKODA SPONSOREM WYŚCIGU TOUR DE FRANCE

Już po raz kolejny marka Škoda jest sponsorem Tour de France. Na potrzeby tego legendarnego wyścigu, producent zapewnia m.in. flotę około 110 samochodów. Producent udostępni całą swoją gamę modeli, od najmniejszego Citigo do flagowego Superba.

Spośród samochodów dla organizatorów i zawodników, najbardziej zauważalnym będzie czerwony Superb przeznaczony dla dyrektora wyścigu, Christiana Prudhomme’a.

– W ciągu najbliższych trzech tygodni, zawody Tour de France będą śledzić fani z całego świata – mówi Jűrgen Stackmann, członek Zarządu Škoda odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Jako główny sponsor, dzielimy się także pasją do sportów rowerowych. Škoda – trzecia najstarsza marka samochodów na świecie, która nadal funkcjonuje – rozpoczęła swoją historię od produkcji rowerów, dokładnie w 1895 roku.

Tegoroczny Tour de France zapowiada się obiecująco. Po piłce nożnej i olimpiadzie, Tour de France jest trzecim najchętniej oglądanym wydarzeniem sportowym. Wyścig przyciąga około 15 milionów fanów, którzy gromadzą się wzdłuż trasy i około 2 miliardy widzów, którzy zasiadają przed telewizorami.

Tour de France 2012 rozpocznie się 30. czerwca w belgijskim mieście Liege. Podczas zawodów kolarze przejadą ponad 3 400 km. Wyścig zakończy się 22 lipca, jak zwykle pod Łukiem Triumfalnym na Polach Elizejskich w Paryżu i wtedy poznamy jego wyniki.