Stellantis ogłasza natychmiastowe rozszerzenie na terenie całej Europy akcji obejmującej zakaz użytkowania („Stop-Drive”).
Akcja obejmuje następujące modele samochodów: Citroen C3 (drugiej generacji) oraz DS3 (pierwszej generacji), wyprodukowanych w latach 2009–2019 i wyposażonych w poduszki powietrzne firmy Takata.
Zobacz także:
LEXUS: NX W WERSJI PRESTIGE Z NIŻSZYMI RATAMI W KINTO ONE
Właściciele samochodów objętych ww. akcją zostaną poinformowani o konieczności natychmiastowego zaprzestania użytkowania auta i skontaktowania się z autoryzowaną siecią dealerską w celu przeprowadzenia bezpłatnej naprawy.
Samochody objęte niniejszą akcją „Stop-Drive” były już wcześniej uwzględnione w zakrojonej na szeroką skalę przywoławczej kampanii bezpieczeństwa, która rozpoczęła się ponad rok temu w Europie Południowej, a następnie została rozszerzona na Europę Północną. Decyzje o objęciu samochodów przywoławczą kampanią bezpieczeństwa, a w szczególności akcją typu „stop-drive” dotyczącą zakazu użytkowania samochodu, podejmowane są na podstawie wielu czynników, takich jak specyfikacja techniczna poduszki powietrznej, wiek i sposób użytkowania samochodu, warunki klimatyczne oraz zalecenia ze strony odpowiednich organów nadzorczych.
W następstwie niedawnego wypadku we Francji, spółka Stellantis natychmiast podjęła decyzję o rozszerzeniu akcji zakazu użytkowania („stop-drive”) na wszystkie samochody objęte kampanią przywoławczą bezpieczeństwa. Decyzja ta podkreśla niezachwiane zaangażowanie firmy w zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa klientów.
Właściciele samochodów, których dotyczy akcja „Stop-Drive” otrzymają w najbliższym czasie dodatkowe pismo z powiadomieniem. Klienci mogą również samodzielnie sprawdzić, czy ich samochód jest objęty powyższą akcją, korzystając z narzędzia do sprawdzania numeru VIN na stronie internetowej marki Citroen, kontaktując się z najbliższym autoryzowanym dealerem lub dzwoniąc na infolinię obsługi klienta 00 800 0825 1001.
Producent zwraca się również z apelem do właścicieli samochodów, którzy zmienili adres zamieszkania lub dane kontaktowe, o ich niezwłoczną aktualizację w odpowiednich lokalnych bazach danych, aby zapewnić skuteczny i terminowy kontakt w sprawach bezpieczeństwa.
Stellantis mobilizuje całą swoją sieć dostawców, dealerów oraz zakładów produkcyjnych, aby jak najszybciej i najsprawniej zrealizować działania serwisowe i zapewnić klientom najbezpieczniejsze oraz najbardziej dogodnie przeprowadzone rozwiązanie.
Stellantis pozostaje w pełni zaangażowana w szybkie, przejrzyste i odpowiedzialne działania mające na celu rozwiązanie zaistniałej sytuacji.