CARSHERING: TRAFICAR ZAOFERUJE RENAULT ZOE I MASTERY NA PRĄD

Traficar rozszerzy swoją flotę samochodów o Renault ZOE oraz dostawcze Mastery. Jeździć będą one w Krakowie, Trójmieście, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i na Śląsku.

Elektryczne pojazdy w systemie carsharingu będzie można wypożyczyć w tej samej cenie co Renault Clio z napędem konwencjonalnym.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Samochody Renault Master dołączą do Kangoo i Kangoo Z.E. dostępnych już w ramach TrafiCargo.

W pełni elektryczne miejskie samochody Renault zainteresowani po raz pierwszy mieli okazję wypróbować podczas Roadshow ZOE, gdy od sierpnia 2018 r. do lutego 2019 r. flota 9 aut była udostępniana w kolejnych miastach w Polsce. Traficar jest jedynym w Polsce i drugim w Europie operatorem carsharingowym, który nie nalicza opłaty za czas jazdy, a jedynie za przejechane kilometry.

Oznacza to, że niezależnie, czy podróż trwała 15 minut czy z uwagi na korki 30 minut, koszt poniesiony przez kierowcę będzie taki sam.

ZOE to w pełni elektryczny samochód o realnym zasięgu do 395 km (zgodnie z procedurą WLTP), oferujący najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, komfortu, ekologii i najnowszych technologii. Cechują go kompaktowe wymiary, komfortowe i ergonomiczne wnętrze oraz atrakcyjne wyposażenie, w tym m.in. nowoczesny system multimedialny Easy Link.

TrafiCargo to największy w Polsce w pełni automatyczny, działający 24h na dobę system wynajmu pojazdów dostawczych. Mastera będzie można znaleźć m.in. pod najpopularniejszymi marketami budowlanymi, dekoracyjnymi i meblowymi. Samochody te są wykorzystywane do transportu zakupów, przeprowadzek, ale także do transportu produktów, narzędzi czy materiałów przez lokalnych przedsiębiorców.

W wersji zakupionej na potrzeby TrafiCargo Master przy długości 6,2 m zapewnia ładownię o pojemności 13 m3, długość przestrzeni ładunkowej 3733 mm, szerokość 1765 mm (1380 mm miedzy nadkolami) oraz ładowność na poziomie 1315 kg. Dostęp do ładowni ułatwiają praktyczne uchwyty, jest ona do połowy wysokości zabezpieczona panelami z płyty.

Ekonomiczny silnik 2.3 dCi o mocy 135 KM zapewnia kompromis pomiędzy zużyciem paliwa na poziomie 9,6 l(WLTP) a mocą potrzebną do użytkowania w warunkach dostaw miejskich. W zakresie komfortu kierowcy samochody dysponują manualną klimatyzacją, radioodtwarzaczem CD MP3 z Bluetooth i obsługą radia cyfrowego DAB oraz pełną elektryką szyb i lusterek bocznych.