VOLVO: 20 TYSIĘCY ZAMÓWIEŃ NA NOWY MODEL XC40

volvo_xc40_e1

Zaledwie cztery miesiące temu świat po raz pierwszy ujrzał Volvo XC40, a liczba zamówień na to auto już przekroczyła 20 tysięcy. Nowy model cieszy się dużym zainteresowaniem.

Do tej pory małego SUV-a wprowadzono w Europie i Ameryce Północnej. Jednak liczba zamówień już teraz jest tak duża, że szwedzki producent zdecydował przyspieszyć dostawę samochodów do dealerów.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Na wprowadzenie nowego modelu wciąż czekają Chiny, które są obecnie największym rynkiem dla marki Volvo. Debiut w Państwie Środka zaplanowano na wiosnę, podczas targów motoryzacyjnych Beijing Auto Show.

volvo_xc40_e2

Nowe XC40 to model, który przyciągnął uwagę na cały m świecie. Innowacyjne rozwiązania, porywające linie, odważne kombinacje kolorystyczne i miejski design – te cechy przynoszą kolejne wyróżnienia. Brytyjski magazyn What Car? przyznał pojazdowi tytuł Samochodu Roku.

Model jest również jednym z siedmiu aut, które powalczą o tytuł Car of the Year 2018. Zwycięzcę tego prestiżowego konkursu poznamy w marcu – w przeddzień rozpoczęcia salonu samochodowego Geneva International Motor Show.

– Z nowym Volvo XC40 wkraczamy do najszybciej rozwijającego się segmentu w branży motoryzacyjnej. XC40 uzupełnia gamę modelową Volvo i czerpie ze sprawdzonych, w większych modelach, rozwiązań: nagradzanych wielokrotnie systemów bezpieczeństwa, łączności oraz technologii informacyjno- rozrywkowej – powiedział Björn Annwall, Senior Vice President Marketing, Sales and Service Volvo Cars.

volvo_xc40_e3

W nowym Volvo zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań. To pierwszy model zbudowany na platformie CMA, która zostanie wykorzystana do stworzenia wszystkich przyszłych samochodów serii 40. Po raz pierwszy, szwedzki producent wprowadził funkcję współdzielenia samochodu. Jest ona dostępna za pośrednictwem aplikacji Volvo On Call oraz czerwonego kluczyka technicznego. Pozwala ona na zdalne udostępnienie samochodu przyjaciołom i rodzinie bez konieczności fizycznego przekazania klucza.

Wprowadzenie modelu XC40 to dla Volvo historyczny moment, w którym po raz pierwszy ma aż trzech przedstawicieli w segmencie SUV-ów, oferowanych na wszystkich rynkach.

Volvo Cars rozpoczęło globalną kampanię marketingową skupioną na XC40. Wykorzystano w niej znany, z musicalu i filmu Sound of Music, utwór muzyczny My Favorite Things. Na potrzeby kampanii został on nagrany w nowej wersji przez szwedzką artystkę Jennie Abrahamson.