FORD: TRANSIT CUSTOM PLUG-IN HYBRID (PHEV) TAŃSZY OD ECOBLUE

Ford Transit Custom Plug-in Hybrid (PHEV) jest obecnie tańszy niż porównywalny wariant z silnikiem diesla EcoBlue.

Co więcej, hybrydowa wersja samochodu oferuje znacznie więcej mocy.


Zobacz także:

MAXUS: NOWY, PEŁNOWYMIAROWY DOSTAWCZAK W CENIE UŻYWANEGO?
 

UŻYTKOWE


 

Z ceną startową od 130 085 zł netto dla wersji Trend, hybryda plug-in o mocy 232 KM z automatyczną skrzynią biegów eCVT nie tylko oferuje zeroemisyjny zasięg do 54 km, ale także przełamuje stereotypy, że zelektryfikowane pojazdy muszą być droższe. To idealne rozwiązanie dla firm poszukujących oszczędności, ekologii i wszechstronności w jednym.

Ford Transit Custom PHEV udowadnia, że przejście na napęd hybrydowy nie musi obciążać budżetu. W porównaniu do wariantu diesla 2.0 EcoBlue 170 KM z automatem o 8 przełożeniach (od 135 284 zł netto w wersji Trend), PHEV okazuje się korzystniejszy cenowo, mogąc jednocześnie oferować niższe koszty eksploatacji dzięki ładowaniu z gniazdka.

Model wyposażono w 2,5-litrowy silnik benzynowy wspomagany elektrycznym, automatyczną skrzynię eCVT i napęd na przednią oś, co zapewnia dynamiczne osiągi (moment obrotowy 290 Nm). Łączna moc napędu wynosząca 232 KM jest znacznie większa niż porównywanego wariantu z silnikiem Diesla (170 KM), co zapewnia bardziej dynamiczną jazdę.

Co istotne, wersja hybrydowa oferuje porównywalną ładowność do tej z silnikiem wysokoprężnym. W obu wersjach Van 320 jest ona niewiele mniejsza – w długości L1 to 1156-1204 kg do 1265-1314 kg, a w długości L2 to 1110-1158 kg do 1219-1268 kg. Samochód w wersji Plug-in Hybrid może też ciągnąć przyczepę z hamulcem o maksymalnej masie 2 300 kg. Jego przestrzeń ładunkowa jest identyczna dla obu wariantów i wynosi do 6,6 m³.

Transit Custom PHEV dostępny jest w czterech wariantach wyposażenia, a każdy z nich jest dostosowany do różnych potrzeb biznesowych – od zaawansowanej technologicznie bazowej wersji Trend po sportowy pazur w unikalnej, usportowionej wersji MS-RT. Wszystkie wersje korzystają z zaawansowanego systemu SYNC 4 z 13-calowym ekranem dotykowym czy bezprzewodowym Apple CarPlay/Android Auto. Każdy Transit Custom już w standardzie posiada także klimatyzację z automatyczną regulacją temperatury, podgrzewaną przednią szybą Quickclear czy czujniki parkowania z przodu i tyłu.

Wszechstronność Transita Custom PHEV podkreślają także możliwości konfiguracji nadwozia. Dostępne są dwie długości: L1 (krótka, 5050 mm, 5130 mm w MS-RT) i L2 (długa, 5450 mm, 5530 mm w MS-RT), oraz dwie możliwości konfiguracji nadwozia – samochód jest bowiem dostępny zarówno jako klasyczny van dostawczy oraz van brygadowy z drugim rzędem siedzeń i wydzieloną przestrzenią ładunkową.

Ford daje także ogromne możliwości personalizacji. Nie tylko poprzez opcje dodatkowe, ale także niezwykle szeroką gamę kolorów nadwozia. Obejmuje ona aż 16 możliwości konfiguracji, co jest rzadko spotykane nawet wśród samochodów osobowych. Sześć z nich to niezwykle efektowne specjalne lakiery stworzone przez Special Vehicle Options (SVO).

Dodatkowymi atutami są 2-letnia gwarancja bez limitu kilometrów, do której obecnie dodana jest dodatkowa ochrona po zakończeniu gwarancji podstawowej. W cenie pojazdu klienci otrzymują bowiem kompleksową ochronę przed nieoczekiwanymi kosztami naprawy w ramach usługi Ford Protect do 5 lat lub 160 tysięcy kilometrów (zależnie co nastąpi wcześniej).

Ford Transit Custom PHEV to jasny dowód, że zelektryfikowana przyszłość flot dostawczych jest obecnie bardziej dostępna niż kiedykolwiek.