FORD: WYŻSZY POZIOM KOMFORTU ORAZ WSPARCIA KIEROWCY W MUSTANGU MACH-E

Ford Mustang Mach-E stał się jeszcze bardziej atrakcyjny dla kierowców decydujących się na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny.

Do oferty wchodzą udoskonalone systemy wsparcia kierowcy, elementy podnoszące komfort i urozmaicenia stylistyczne.


Zobacz także:

LEXUS: RX Z TRZEMA HYBRYDOWYMI WERSJAMI DO WYBORU

ROZMAITOŚCI


 

Mustang Mach-E oferuje teraz w standardzie opracowany przez Forda inteligentny tempomat (Intelligent Automated Cruise Control 2.0), który ma zdolność przetwarzania informacji z systemu nawigacji i przedniej kamery i wykorzystuje je do automatycznego dostosowania prędkości pojazdu. Działa nie tylko w zakresie znaków ograniczenia prędkości, ale także znajdujących się w pobliżu zakrętów, nawrotów i rond.

Kierowcy mogą także bez problemu holować większe przyczepy, również kempingowe, ponieważ modele Mustang Mach-E z napędem na tylną oś i wszystkie koła, wyposażone w akumulator o pojemności 88 kWh, zyskały zdolność holowania do 1500 kg – wcześniej było to 1000 kg.

Około 80 procent klientów, którzy dotychczas kupili elektrycznego Forda Mustanga, przesiadło się z samochodów innych marek, aby dołączyć do Forda na jego drodze ku elektryczności. Pierwszy elektryczny model w rodzinie Mustangów pokonał również swoich spalinowych braci – w 2022 roku na jednego sprzedanego Mustanga z napędem benzynowym przypadało osiem elektrycznych.

Mustang Mach-E został opracowany od podstaw, aby zagwarantować kierowcom zniewalające osiągi i charakter legendarnego sportowego Mustanga. Obecnie sprawiliśmy, że pierwszy SUV, będący członkiem rodziny Mustanga, jest jeszcze bardziej kuszący dla rosnącej grupy klientów, gotowych na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny – powiedział Martin Sander, dyrektor generalny Ford Model e w Europie.

Od dziś również nabywcy Mustanga Mach-E skorzystają z szerszej gamy modelowej i większego wyboru elementów służących personalizacji. Wersja wyposażenia Premium, wcześniej dostępna tylko w modelach z napędem na wszystkie koła, jest teraz oferowana w modelach z napędem na tylną oś i z akumulatorem o pojemności 88 kWh, wydłużającym zasięg. W wyposażeniu standardowym znajdują się 19-calowe felgi aluminiowe, adaptacyjne reflektory LED z funkcją automatycznego włączania świateł drogowych, fotele kierowcy i pasażera z elektryczną, ośmiostopniową regulacją, a także czerwone zaciski hamulcowe oraz czarne dodatki stylistyczne.

Przyciągające uwagę lakiery nadwozia Vapor Blue i Carbonized Grey są teraz dostępne dla całej gamy Mustanga Mach-E, wraz z dwoma dodatkowymi wzorami felg.