HYUNDAI: NOWA APLIKACJA MYHYUNDAI INTEGRUJE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI

Hyundai Connected Mobility zaprezentował nową aplikację myHyundai, która zastępuje dotychczasowe Bluelink oraz myHyundai 3.0, integrując wszystkie funkcje związane z obsługą i łącznością pojazdów w jednym miejscu.

Rozwiązanie zapewnia kierowcom bardziej intuicyjne korzystanie z usług Hyundaia, a także wygodniejsze zarządzanie pojazdem z poziomu smartfona lub smartwatcha. Aplikacja zostanie udostępniona w 43 krajach Europy, a wraz z pełną migracją użytkowników poprzednie programy zostaną wycofane.


Zobacz także:

MITSUBISHI: ASTARA ZAPREZENTOWAŁA OUTLANDERA PHEV W WERSJI RALLIART
 

ROZMAITOŚCI


 
Najważniejsze funkcje nowej aplikacji myHyundai

Nowa wersja została zaprojektowana tak, aby upraszczać codzienne korzystanie z samochodu i zwiększać komfort kierowców. Wśród kluczowych nowości znalazły się:

Odświeżony interfejs z połączonymi zakładkami statusu pojazdu i zdalnego sterowania
Zaawansowane planowanie tras, w tym inteligentne wytyczanie podróży dla samochodów elektrycznych
Wysyłanie celu bezpośrednio z Map Google do systemu nawigacji w samochodzie
Zdalne funkcje dostępne także na smartwatchach, ułatwiające sterowanie pojazdem poza telefonem
Ulepszone widżety, zapewniające szybki dostęp do najważniejszych funkcji

Pełna integracja usług Hyundaia

Aplikacja myHyundai łączy teraz wszystkie kluczowe rozwiązania cyfrowe marki:

Usługi Bluelink Europe
Hyundai Digital Key 2
Szczegółowy rejestr jazdy
Gwarancja, instrukcje, pomoc drogowa – wszystko w jednym miejscu
Wyszukiwarka dealerów
Internetowa rezerwacja serwisu (OSB) i historia serwisowa przeniesiona z myHyundai 3.0

Cztery z siedmiu rynków, na których dostępne były usługi OSB, już przeszły na nową platformę.

Spójne doświadczenie cyfrowe dla kierowców

Marcus Welz, dyrektor generalny Hyundai Connected Mobility, podkreśla, że nowa aplikacja ma znacząco uprościć codzienne korzystanie z usług marki:

Nowa aplikacja myHyundai gwarantuje naszym klientom spójne użytkowanie. Wcześniej potrzebne były różne strony i aplikacje, dziś wszystko mieści się w jednej. Cyfrowa podróż przebiega płynnie — w samochodzie i poza nim. Tworzymy fundament pod przyszłe usługi cyfrowe Hyundaia — powiedział Welz.

Czytaj także: