MITSUBISHI: 7500 KLIENTÓW ŚWIETNIE OCENIŁO OBSŁUGĘ W POLSKICH SALONACH

Polski oddział Mitsubishi podsumował wyniki badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi (CSI) i salonów (SSI) w okresie od stycznia do grudnia 2023 roku.

Ponad 90% z 7500 przebadanych klientów znakomicie oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi, przyznając im maksymalne noty. Rezultaty badań w naszym kraju o kilkanaście punktów procentowych przewyższają te, zanotowane w Europie.


Zobacz relacje:

JEEP: PIERWSZE SPOJRZENIE NA WNĘTRZE NOWEGO WAGONEERA S
 

ROZMAITOŚCI


 

Aż 95 punktów NPS w ocenie serwisów

W ubiegłym roku średni wynik w Polsce dwóch najistotniejszych wskaźników odzwierciedlających zadowolenie klientów, tj. satysfakcja oraz rekomendacja to 95 punktów NPS (Net Promotor Score). Określają one odsetek pozytywnych rekomendacji pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. To oznacza, że co najmniej 93% przebadanych klientów przyznało maksymalną notę za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi.

Bardzo wysoki poziom pracy serwisów Mitsubishi w Polsce widać także przy porównaniu tych wyników z rezultatami innych krajów europejskich, które badają zadowolenie klientów identyczną metodą. W tym zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji pokazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i dotrzymania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały nie tylko wyższe wyniki w każdym obszarze, ale okazało się, że te rezultaty wyraźnie przewyższają średnią w innych krajach europejskich.

Ocena salonów – 83 punkty NPS

Dowodem na wysoki poziom obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors jest z kolei podsumowanie wyników badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi (SSI) za okres od stycznia do grudnia 2023. Ocena satysfakcji i rekomendacji w roku 2023 to 91 punktów NPS, co było rezultatem bardzo dobrych ocen pracy salonów Mitsubishi przez klientów. Tu także wysokie standardy w sprzedaży samochodów potwierdza zestawienie wyników oceny całego procesu sprzedaży w salonach Mitsubishi w Polsce z rezultatami uzyskanymi w innych krajach Europy – także w tym obszarze nasz kraj plasuje się powyżej europejskiej średniej.

To bardzo ważne, że pomimo trudnych ekonomicznie czasów nasi dilerzy w sposób ciągły doskonalą swe umiejętności i oferują bardzo wysoką jakość obsługi. Jakość obsługi oraz zaufanie i komfort klientów to najważniejsze cechy wyróżniające markę Mitsubishi Motors. Dlatego od lat systematycznie szkolimy pracowników placówek i badamy zmieniające się potrzeby użytkowników. Dzięki temu możemy oferować oczekiwane przez klientów udogodnienia – darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, serwis door-to-door, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów. Cieszymy się też mogąc oferować tak istotną dla poczucia spokoju i bezpieczeństwa, 5-letnią gwarancję do 100 000 km wraz nielimitowaną przebiegiem gwarancją Assistance, która bezpłatnie wybawia naszych klientów z wielu kłopotów – na przykład w sytuacji gdy skończy nam się paliwo, przebijemy oponę, zatankujemy niewłaściwe paliwo, czy zgubimy kluczyk do auta. “ – podkreślił Jacek Wichowski – kierownik działu serwisu w Astara Poland.