RENAULT: NAGRODZONY LUKSUS MODELU LATITUDE

Renault Latitude zostało wyróżnione w plebiscycie Luksusowa Marka Roku 2011. Statuetkę podczas uroczystej gali odebrał Andrzej Gemra, szef Działu Marketingu Produktu. Model Latitude to wysokiej klasy sedan zapewniający komfort jazdy poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii, starannie dobranych materiałów wykończenia oraz doskonale dopracowanej ergonomii.

Tegoroczna Luksusowa Marka Roku to już kolejna edycja plebiscytu, w którym nagradzane są zarówno marki jak i produkty konkurujące w kilkunastu kategoriach. Organizatorem wydarzenia jest Mariusz Pujszo. Gala, na której wręczono statuetki dla zwycięzców odbyła się w salach balowych hotelu InterContinental. W uroczystości wzięło odział kilkuset gości, w tym przedstawiciele świata biznesu i rozrywki.

Renault Latitude to luksusowe auto, przy projektowaniu którego wiele uwagi poświęcono zapewnieniu komfortu i ciszy w kabinie. W szczególny sposób skupiono się na aspekcie odprężenia i spokoju, które sprzyjają bezstresowej jeździe. Renault Latitude jest wyposażone w przydatne rozwiązania, takie jak fotel kierowcy z funkcją masażu z 4 trybami pracy czy innowacyjny system zapewniający wysoką jakość powietrza za pomocą jonizatora o podwójnym działaniu (oczyszczającym i relaksującym) oraz podwójnego rozpylacza zapachów. Wysokiej klasy wyposażenie podnoszące komfort uzupełnia bogata gama systemów audio.

Renault Latitude było oficjalnym samochodem tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes oraz XXXVII Festiwalu Filmu Amerykańskiego w Deauville, gdzie na czerwony dywan woziło aktorów i inne osobistości.