SKODA: ŚWIATOWA PREMIERA VISION 0 JUŻ 8 MARCA

Skoda Auto zaprezentowała pierwsze wideo zdradzające detale zewnętrzne modelu, koncentrując się na smukłej i aerodynamicznej sylwetce tyłu koncepcyjnego samochodu.

To kolejny etap ewolucji języka projektowego ‘Modern Solid‘, który ma zdefiniować przyszłość designu marki. Vision O umacnia pozycję Skody w segmencie Combi, wprowadzając odważne innowacje, które łączą dziedzictwo marki z ekologicznymi rozwiązaniami. Ten koncept to także manifest determinacji marki do przewodzenia na rynku, pozostając wierną swoim korzeniom.


Zobacz także:

MAZDA: RUSZYŁY ZAMÓWIENIA NA NOWĄ CX-5 (CENA)
 

PREMIERY


 

Wraz z modelem Vision O konsekwentnie rozwijamy konwencję projektowania Modern Solid, czyniąc ją jeszcze bardziej wyrazistą i nadając jej silniejszy charakter. Nowa koncepcja jest dowodem naszego zaangażowania w przekraczanie granic oraz wprowadzanie innowacji, które kształtują przyszłość designu motoryzacyjnego. Proste, zdecydowane linie podkreślają klarowność formy, pokazując, że pozostajemy wierni dziedzictwu marki. Vision O jest wyjątkowo praktyczny w codziennym użytkowaniu, a jednocześnie skrywa wiele zaskakujących, starannie dopracowanych detali – powiedział Oliver Stefani, szef działu designu.

Płynne linie i charakterystyczny motyw świetlny

W materiale wideo [Link] zaprezentowano nową formę słupka B, harmonijnie wkomponowanego w bryłę nadwozia. Opadająca linia dachu, zwieńczona dzielonym spojlerem, prowadzi wzrok ku smukłym tylnym lampom w kształcie litery „T”, subtelnie nawiązującym do charakterystycznego dla marki motywu „czterech oczu”. Umieszczony na klapie bagażnika logotyp Skoda wraz z oznaczeniem modelu „Vision O” spójnie dopełniają projekt tylnego zderzaka, podkreślając nowoczesny, wyrazisty charakter koncepcyjnego Combi.

Premiera nowego konceptu we wrześniu

Światowa premiera koncepcyjnej Skody Vision O, zapowiadającej nowy rozdział marki w segmencie Combi, odbędzie się 8 września 2025 roku w Monachium. Wydarzenie będzie można śledzić na żywo również w internecie, za pośrednictwem oficjalnych kanałów marki na platformie YouTube.