Citroen zaprezentował oficjalne zdjęcia nowego C4 Picasso, który dostępny będzie w sprzedaży we Francji od czerwca 2013 roku. Technospace, będący dowodem Créative Technologie Citroena łączy kompaktowe gabaryty, przestronność wnętrza i dużą pojemność bagażnika.
Wynosi ona 537 litrów. Wymiary samochodu to 443 mm długości, 183 mm szerokości oraz 161 mm wysokości. Konstrukcja opiera się na nowej płycie podłogowej grupy PSA EMP2 (Efficient Modular Platform 2).
Zobacz także:
PREMIERY
Nowy Citroen C4 Picasso stanowi prawdziwy przeskok pokoleniowy dzięki:
– nowatorskim proporcjom bryły;
– masie zredukowanej o 140 kg w stosunku do poprzedniej generacji tego modelu, w połączeniu z doskonałą aerodynamiką (SCx 0,71) i gamą zoptymalizowanych silników o jeszcze większej wydajności (m.in. jednostce BlueHDi z wbudowanym modułem SCR (selective catalytic reduction) spełniającym normy Euro 6);
– kompromisowi między komfortem i trzymaniem się drogi.
Nadwozie
C4 Picasso ma nowy design. Krótsze zwisy (- 70 mm z przodu), obniżenie bloku silnika i podłogi (między – 40 mm i – 50 mm w przypadku silnika; – 20 mm w przypadku podłogi), poszerzony rozstaw kół (+ 82 mm z przodu; + 31 mm z tyłu) – wszystkie te zabiegi nadały sylwetce dynamiczny i zarazem zwarty wygląd.
Chromowana listwa boczna w kształcie litery C, determinuje profil i podkreśla przestrzeń dla pasażerów z przodu i z tyłu. Dzięki przetłoczeniom bocznym sylwetka samochodu emanuje energią i płynnością linii.
Przód samochodu obrazuje nowy styl Citroëna z wyraźnie zaznaczonym blokiem silnika i nowym układem szewronów, których przedłużenie stanowi spojrzenie reflektorów o „technologicznym” stylu. Światła do jazdy dziennej LED, wyprowadzone płynnie z krawędzi osłony chłodnicy, uzupełniają osadzone nieco niżej reflektory o wysmukłym kształcie. Światła przeciwmgłowe stanowią dopełnienie oryginalnego znaku świetlnego.
Futurystyczny efekt 3D świateł tylnych LED nawiązuje do prototypów Tubik, Survolt i Revolte. Ponadto, tył samochodu stał się bardziej dynamiczny dzięki solidnej klapie tylnej, która zapewnia łatwy i komfortowy dostęp do bagażnika. Nowy Citroen dysponuje paletą ośmiu lakierów karoserii, od szarości Gris Shark, Gris Aluminium, brązu Brun Hickory i czerni Noir Onyx po żywą czerwień Rouge Rubi, niebieski Bleu Teles i Bleu Kyanos. Ofertę uzupełniają trzy obręcze kół ze stopów lekkich w rozmiarach 16’’, 17’’ i 18’’ o oryginalnej stylistyce.
Wnętrze
Wnętrze wyróżnia się montowaną seryjnie panoramiczną szybą przednia i dużym przeszklonym dachem, które wypełniają kabinę naturalnym światłem. Model dysponuje powierzchnią przeszkloną wynoszącą 5,30 m2. Pakiet Lounge obejmuje fotele przednie z funkcją masażu, fotel Relax dla pasażera z przodu z przedłużeniem na nogi oraz zagłówki Relax.
Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały. Na stanowisku kierowcy dominuje technologiczna czerń, która po stronie pasażera przechodzi w nieco jaśniejszy odcień (Ardoise lub Champagne w zależności od wybranej tonacji wnętrza) z efektem połysku. Satynowe chromy i czarne błyszczące wstawki urozmaicają wygląd deski. Wiele uwagi poświęcono też panelom drzwiowym: wewnętrzna strona drzwi ozdobiona została oryginalnym, wygrawerowanym laserowo motywem. Dbałość widać nawet w najdrobniejszych szczegółach.
Kształt siedzisk i wzór tapicerki nadają fotelom z przodu wygląd dwuosobowej kanapy. Nowy C4 Picasso dostępny jest również w wersji z tapicerką ze skóry Nappa w jasnej tonacji.
Dotykowy interfejs funkcji kierowania
Model wyposażony został w cyfrowy, intuicyjny interfejs ułatwiający jazdę. W centralną część deski wbudowane zostały dwa ekrany: dotykowy tablet 7″ i panoramiczny ekran 12″ wysokiej rozdzielczości. Dostępny w standardzie 7-calowy tablet dotykowy z 7 sensorycznymi przyciskami zapewnia obsługę wszystkich funkcji samochodu: dwustrefowej klimatyzacji, nawigacji, systemu audio, telefonu, innych systemów wspomagających prowadzenie, usług z zakresu łączności. Wszystkie przełączniki sterujące funkcjami znajdują się w zasięgu ręki.
Ekran 12’’ HD wyświetla najważniejsze informacje dotyczące jazdy i może być konfigurowany przez kierowcę w dowolnym momencie. Kierowca ma możliwość, w zależności od potrzeb, wyboru informacji, które będą wyświetlane na ekranie, np. informacje na temat nawigacji lub dotyczące funkcji wspomagania prowadzenia. Może nawet w bardzo prosty sposób ustawić na ekranie tapetę, wybierając zdjęcie z własnej galerii zapisanej na podłączonej do systemu pamięci USB.
Za pośrednictwem dotykowego 7-calowego tabletu kierowca ma dostęp do portalu Citroen Multicity Connect, oferującego wiele przydatnych aplikacji, które ułatwiają życie kierowcy i pasażerom, wskazując m. in. najbliższą stację paliw, wyszukując hotel lub restaurację, podając komunikaty pogodowe czy alarmując o strefach o znacznym natężeniu ruchu.
Systemy i technologie
Oprócz funkcji użytecznych na co dzień, takich jak zdalny dostęp i uruchamianie bez kluczyka (ADML), elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika czy też kamera cofania, C4 Picasso proponuje rozwiązania, które ułatwiają prowadzenie samochodu i sprzyjają odprężeniu za kierownicą, a wśród nich:
– kamera 360 stopni: dzięki czterem kamerom zewnętrznym system wyświetla widok samochodu „z lotu ptaka”, obraz strefy znajdującej się za samochodem lub praktyczny przy wyjeździe z garażu panoramiczny widok z kamery przedniej; poszerzone pole widzenia ułatwia manewry;
– system Park Assist: wspomagający parkowanie układ pomaga kierowcy znaleźć odpowiednie miejsce parkingowe, a po zaakceptowaniu miejsca samochód wykonuje manewr parkowania, zarówno przy parkowaniu w kopertę jak i wjeździe prostopadle tyłem: zadaniem kierowcy jest tylko kontrola prędkości i hamowanie.
Nowy C4 Picasso korzysta z licznych technologii, których zadaniem jest przewidywanie niebezpiecznych sytuacji na drodze i wspomaganie kierowcy w ich pokonywaniu:
– Aktywny tempomat, korzystający z czujnika usytuowanego w przednim zderzaku, wykrywa i ostrzega kierowcę o zredukowaniu prędkości przez samochód jadący z przodu. Utrzymuje stały, uzależniony od prędkości odstęp od jadącego przed nim samochodu, oddziałując na przyśpieszenie i hamowanie silnikiem w zakresie różnicy prędkości ok. 25 km/h. Gdy pojazd zniknie z pola widzenia i pas jest wolny, samochód automatycznie wraca do zadanej wcześniej prędkości.
– Aktywne pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera z przodu wyposażone są w mechanizm, który w przypadku niebezpieczeństwa automatycznie napina pas, zapewniając maksymalną ochronę. Ponadto, w modelach wyposażonych w alarm niezamierzonego przekroczenia linii AFIL drugiej generacji, kierowca ostrzegany jest o przekroczeniu linii na jezdni za pomocą wibracji pasa bezpieczeństwa.
– Na podstawie obrazu zarejestrowanego przez miniaturową kamerę wbudowaną w wewnętrzne lusterko wsteczne, funkcja automatycznego przełączania świateł samoczynnie włącza i wyłącza światła drogowe w zależności od natężenia światła i warunków na drodze. Pozwala to również na zastosowanie nowej generacji alarmu niezamierzonego przekroczenia linii (AFIL) o większej skuteczności.
– System kontroli martwego pola ostrzega kierowcę o obecności innego pojazdu w martwym polu samochodu za pomocą pomarańczowych diod zlokalizowanych w lusterkach bocznych. Dzięki 4 ultradźwiękowym czujnikom usytuowanym w przednim i tylnym zderzaku, ten aktywny przy prędkości od 12 do 140 km/h system kontroluje strefę, która rozciąga się od lusterka bocznego z przodu do około 5 m za zderzakiem tylnym i 3,5 m na boki samochodu.
– Citroen eTouch to usługa, która dzięki wbudowanej karcie SIM, obejmuje między innymi funkcję wezwania pomocy i assistance z lokalizacją (w zależności od kraju), dwie usługi bezpłatne i dostępne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, które gwarantują precyzyjną lokalizację samochodu i szybką interwencję odpowiednich służb w razie awarii lub wypadku.
C4 Picasso będzie testowany do momentu wprowadzenia na rynek na dystansie 2,5 milionów kilometrów w różnych krajach i różnych sytuacjach na drodze, nawet tych najbardziej ekstremalnych.
Nowatorska konstrukcja
Zastosowanie modułowej płyty podłogowej EMP2 umożliwiło zwiększenie rozstawu osi, co bezpośrednio przyczyniło się do zwiększenia przestronności wnętrza. W porównaniu z poprzednikiem, nowy C4 Picasso jest bardziej kompaktowy na zewnątrz, oferując jednocześnie więcej przestrzeni w kabinie:
– o 40 mm krótszy dla bardziej kompaktowych gabarytów – o 55 mm większy rozstaw osi;
– dodatkowe 40 litrów pojemności bagażnika pozwala uzyskać nawet do 630 litrów po przesunięciu maksymalnie do przodu foteli 2. rzędu;
– po złożeniu oparcia fotela pasażera z przodu do pozycji stolika, wnętrze zwiększa objętość ładunkową (do ponad 2,5 m3);
– trzy indywidualne fotele tej samej szerokości w rzędzie 2 składane są na płasko, posiadają oparcia z regulacją kąta nachylenia i są regulowane wzdłużnie, zwiększając możliwości adaptacji kabiny.
Nowy Citroen C4 Picasso posiada liczne schowki, rozmieszczone w całej kabinie. Oświetlony schowek w centralnej części deski rozdzielczej jest wyposażony w gniazdo jack, port USB i gniazdo 220V. W konsoli usytuowanej pomiędzy fotelami pasażera i kierowcy, z możliwością demontażu w wersjach z manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów, trzymać można w zasięgu ręki osobiste przedmioty. Ponadto, dostępne są też schowki pod fotelami z przodu i w panelach drzwi, siatki i stoliki w oparciach foteli 1. rzędu z lampkami LED i zamykane schowki w podłodze w 2. rzędzie, praktyczne w codziennym użytkowaniu.
Silniki
Aby sprostać normom emisji CO2, ciężar został zredukowany o 140 kg w stosunku do poprzedniej generacji tego modelu. C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.
Wszystkie silniki Diesla wyposażone zostały w technologię Stop&Start (z wyjątkiem HDi 90 KM z mechaniczną skrzynią biegów). Najczęściej wybierany silnik z gamy czyli e-HDi 115 KM emituje 104 gramów CO2 w wersji ze skrzynią ETG6 (105 gramów CO2 w wersji ze skrzynią manualną) i spala w cyklu mieszanym 4 l /100 km.
Nowy C4 Picasso będzie pierwszym modelem marki korzystającym ze spełniającego normy Euro 6 silnika BlueHDi: o mocy 150 KM i emisji 110 g CO2/km, który wyposażony został w moduł SCR (selective catalytic reduction)
Oprócz 6-przełożeniowej manualnej skrzyni biegów, dostępnej z silnikami Diesla (z wyjątkiem HDi 90 KM), w ofercie pojawia się nowa 6-przełożeniowa manualna elektronicznie sterowana przekładnia ETG6 (Efficient Tronic Gearbox 6 speeds) o udoskonalonych parametrach, montowana z silnikami e-HDi 90 KM i e-HDi 115 KM. Oferuje ona kierowcy możliwość przełączania trybu jazdy z manualnego na automatyczny i odwrotnie, w zależności od sytuacji. Skrzynia posiada funkcję pełzania (po włączeniu trybu jazdy samochód zaczyna bardzo powoli jechać do przodu, bez konieczności wciskania pedału gazu).
Dzięki odpowiednio dobranym parametrom pracy pedału przyśpieszenia i optymalnemu dozowaniu mieszanki paliwowej osiągnięty został duży komfort przy ruszaniu i w czasie jazdy. Przekładnia wykorzystując płynną modulację obrotów przy zmianie przełożeń w trakcie przyspieszania, poprawia dynamikę i komfort jazdy. Odpowiednio dobrane przełożenia zwiększają także jej wydajność. Oferta skrzyń biegów uzupełniona zostanie o 6-przełożeniową przekładnię automatyczną, która dostępna będzie w pierwszym półroczu 2014 roku.
Zawieszenie
Mocnym atutem nowego Citroena jest zawieszenie, którym uzyskano kompromis pomiędzy komfortem jazdy i trzymaniem się drogi. Zmieniono w nim mocowanie amortyzatorów. Uzyskano też godny uznania poziom komfortu akustycznego i wytłumienia wibracji, dzięki:
– zastosowaniu elektrycznego wspomagania układu kierowniczego dla lepszej filtracji nierówności drogi na kolumnie kierownicy;
– wytłumieniu hałasów toczenia i filtracji przedniego zawieszenia;
– użyciu nowych podkładek elastycznych w tylnej części zawieszenia, składających się z dwóch rodzajów materiałów.
Większość tych ulepszeń osiągnięto dzięki wykorzystaniu nowej płyty podłogowej EMP2.
Ponadto, nowy C4 Picasso wyposażony jest w Inteligentny System Kontroli Trakcji, który zwiększa skuteczność przeniesienia napędu na terenach o obniżonej przyczepności. Zapewnia większy komfort i lepsze trzymanie się drogi we wszystkich sytuacjach.



![TOYOTA: LAND CRUISER MILD-HYBRID 48V DOSTĘPNY JUŻ W POLSCE Toyota wprowadza na polski rynek Land Cruisera z układem Mild-hybrid 48V. Nowy […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/12/Toyota-Land-Cruiser-Mild-hybrid-48V-65x65.jpg)
![SEAT: PRODUKCJA NOWEJ IBIZY I ARONY RUSZYŁA W MARTORELL SEAT rozpoczął produkcję nowych wersji Ibizy i Arony w fabryce w Martorell. […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/12/SEAT-Arona-i-Ibiza-65x65.jpg)
![AUTO GUANGZHOU 2025: JAC ZAPREZENTOWAŁ SWOJE NOWOŚCI AC Motors w dniach 21–30 listopada br. zaprezentował swoje najnowsze innowacje podczas […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/12/AUTO-GUANGZHOU-JAC-65x65.jpg)
![SEMA 2025: TOYOTA POKAZUJE PONAD 20 KONCEPCJI SAMOCHODÓW Podczas tegorocznej edycji targów Specialty Equipment Market Association Show (SEMA) Toyota prezentuje […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/SEMA-2025-Toyota_02-65x65.jpg)
![RAJD BARBÓRKA 2025: PONAD 90 ZAŁÓG NA TRASIE! Ponad 90 załóg we wszystkich kategoriach zobaczymy na trasach tegorocznego AVIA UNIMOT […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/12/Rajd-Barborka-2025-lista-zgloszen-65x65.jpg)
![RAJD BARBÓRKA 2025: BRACIA VELME, CZYLI KULTOWE AUDI QUATTRO W BARBÓRCE LEGEND Jedną z gwiazd Barbórki Legend będzie łotewski kierowca Ivars Velme. Polscy fani […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/12/Rajd-Barborka-2025-bracia-Velme-65x65.jpg)
![DACIA: AL-ATTIYAH W POLSCE I PLANY ZESPOŁU DACIA SANDRIDERS NA DAKAR 2026 Wizyta pięciokrotnego zwycięzcy Rajdu Dakar, Nassera Al-Attiyaha, w Polsce stała się okazją […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/W2RC-Dacia-Sandriders-65x65.jpg)
![FORD: WŁASNY ZESPÓŁ HYPERCAR “AMERICA’S RACE TEAM” JUŻ ZA DWA LATA Rywalizacja płynie w żyłach Ford Racing, a jako America’s Race Team firma […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Ford-Racing-Hypercar-65x65.jpg)
![FORMUŁA 1: SHELL I SCUDERIA FERRARI NADAL CHCĄ WYGRYWAĆ Shell i Scuderia Ferrari przedłużają partnerstwo. Ma ono zaowocować opracowaniem lepszych produktów, […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2021/03/Shell-Ferrari1-65x65.jpg)
![FORMUŁA 1: OFICJALNE AUTA MERCEDESA Z NOWYM DESIGNEM Mercedes- AMG Official Safety Car to oficjalny samochód bezpieczeństwa, który obok samochodu […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2021/03/mercedes-f1-safety1-65x65.jpg)
![SEAT: MODEL 800 – HISZPAŃSKA ODPOWIEDŹ NA FIATA 600 SEAT 800 – pierwszy samodzielny projekt hiszpańskiej marki Model SEAT 800 zadebiutował […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/SEAT-800-65x65.jpg)
![LEXUS: HS – PIERWSZY WYŁĄCZNIE HYBRYDOWY MODEL MARKI Lexus HS był pierwszym wyłącznie hybrydowym modelem marki Wprowadzony do sprzedaży w […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Lexus-HS-65x65.jpg)
![MAZDA: ODKRYWAJ PARKI DINOZAURÓW W POLSCE W RYTMIE SLOW Jesień to idealny czas, by zwolnić tempo, odłożyć telefony i wspólnie wyruszyć […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/Mazda-Slow-Road-65x65.jpg)
![MAZDA: „MIEJSCA MOCY“ – JESIENNA PODRÓŻ W RYTMIE SLOW PO POLSCE Jesień to świetny czas, by zwolnić i ruszyć w drogę w poszukiwaniu […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Mazda-slow-road-65x65.jpg)
![YAMAHA: TRACER 7 i TRACER 7 GT NA ROK 2026 ZE SKRZYNIĄ BIEGÓW Y-AMT Modele TRACER 7 i TRACER 7 GT marki Yamaha zawsze oferowały połączenie […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Yamaha-TRACER-7-65x65.jpg)
![YAMAHA: PROMOCJA NA WYBRANE MOTOCYKLE I SKUTERY DO KOŃCA STYCZNIA To już ostatnie okazje Yamahy. Popularne modele można znaleźć w niższych cenach […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/01/Yamaha-promocja-65x65.jpg)
![BRACIA SZKOPEK INACZEJ NIŻ BRACIA KLICZKO ALE PO SWÓJ SUKCES Mistrzowie świata w boksie, Władymir i Witalij Kliczko obiecali kiedyś swojej mamie, […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2018/05/szkoepk-naszym3-65x65.jpg)
![SMUTNY OKRES CZYLI NIGDY O WAS NIE ZAPOMNIMY Styczeń jest bardzo smutnym miesiącem dla polskich fanów rajdów samochodowych. I nie […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2018/01/odeszli1-65x65.jpg)
![E.ON: ROZWÓJ SYSTEMÓW ŁADOWANIA W MIEJSCACH PRACY Rosnąca popularność pojazdów elektrycznych sprawia, że biura muszą dostosować się do nowych […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/E.ON-Cushman-Wakefield-65x65.jpg)
![ECO: ELECTRIP ROZPOCZYNA PODBÓJ POLSKIEGO RYNKU STACJI ŁADOWANIA Electrip wchodzi do Polski. Niezależny operator stacji ładowania uruchamia huby ładowania wzdłuż […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Electrip-65x65.jpg)
![EURO NCAP: MAZDA CX-5 Z KOMPLETEM GWIAZDEK Nowa Mazda CX-5 uzyskała komplet 5 gwiazdek w najnowszej serii testów Euro […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/12/Euro-NCAP-Mazda-CX-5-65x65.jpg)
![EURO NCAP: BYD SEAL 6 DM-I TOURING I SEDAN Z MAKSYMALNĄ OCENĄ BYD Seal 6 DM-i oraz Seal 6 DM-i Touring dołączyły do grona […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/12/BYD-SEAL-6-65x65.jpg)
![FORD: ULEPSZONY RANGER PHEV — ZMIANY W GAMIE, SYSTEMACH I STYLISTYCE Ford wprowadza szeroki pakiet aktualizacji w modelu Ranger, obejmujący stylistykę, funkcjonalność oraz […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-65x65.jpg)
![RENAULT: TRAFIC VAN E-TECH ELECTRIC — NOWY ELEKTRYCZNY FURGON DLA FLOT Renault Trafic Van E-Tech electric to pierwszy przedstawiciel nowej, w pełni elektrycznej […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/RENAULT-TRAFIC-VAN-E-TECH-ELECTRIC-65x65.jpg)
![CONTINENTAL: SPORTOWE I ZIMOWE OPONY W SUV-IE PORSCHE MACAN Opony Continental w standardowym wyposażeniu Porsche Macan zapewniają wydajność i bezpieczeństwo w […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/Continental-Porsche-Macan-65x65.jpg)
![COOPER: KOMPLEKSOWA OFERTA OPON OSOBOWYCH OD 2026 ROKU Marka Cooper ujawnia szczegóły strategii po ogłoszeniu, że stanie się jedyną marką […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Cooper-65x65.jpg)
![FORD: ROZSZERZENIE SYSTEMU BLUECRUISE NA PUMĘ, KUGĘ I RANGERA Ford rozszerza dostępność systemu BlueCruise, czyli jazdy w trybie „hands-off, eyes-on”, na […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/Ford-BlueCruise-65x65.jpg)
![EXLANTIX: INTELIGENTNA TARCZA DLA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH Marka Exlantix wkracza na rynek samochodów elektrycznych z nowym podejściem do bezpieczeństwa, […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/Exlantix-bezpieczenstwo-65x65.jpg)
![SKODA: HYBRYDY PLUG-IN ZACHOWAJĄ LIMIT 150 TYS. ZŁ Nowe limity amortyzacji od 2026 roku. Niskoemisyjne modele Skody dostępne w preferencyjnym […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Skoda-amortyzacja-podatki-65x65.jpg)
![MAZDA: NSA ODRZUCA SKARGĘ KIS – HYBRYDY Z TAŃSZĄ AKCYZĄ Mazda Motor Poland wygrała przed Naczelnym Sądem Administracyjnym sprawę dotyczącą obniżonej akcyzy […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Mazda-NSA-65x65.jpg)
![SAMOCHÓD SPROWADZONY Z USA – CZY JEST SIĘ CZEGO BAĆ? O używanych samochodach sprowadzanych w ramach prywatnego importu do Polski z USA […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/02/carVertical-auto-z-USA-65x65.jpg)
![OPEL: PREMIERA SPORTOWYCH MODELI ASTRA GSe I ASTRA SPORTS TOURER GSe Sportowa przyszłość Opla jest elektryczna: hybrydy plug‑in Astra GSe i Astra Sports […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2023/02/Opel-Astra-GSe-i-Astra-Sports-Tourer-GSe-65x65.jpg)
![TEST: CHERY TIGGO 8 – PRZESTRONNY RODZINNY SUV, KTÓRY NIE NADWYRĘŻY PORTFELA Testowaliśmy Chery TIGGO 8 aby sprawdzić, jak duży SUV nowej na polskim […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/11/Chery-TIGGO-8-65x65.jpg)
![TEST: JEEP AVENGER CZYLI MAŁY AMERYKANIN W EUROPEJSKIM WYDANIU Jeep Avenger przebojem wszedł na Europejskie rynki. W październiku łączna sprzedaż przekroczyła […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/01/Jeep-Avenger-test-65x65.jpg)

Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.