DUNLOP: OPONY BIEŻNIKOWANE TREADMAX – ZNACZNE KORZYŚCI

Dunlop_biez1

Równolegle z wprowadzeniem na rynek nowej linii produktów przeznaczonych dla pojazdów ciężarowych w wersji letniej i zimowej, z przeznaczeniem do przewozów długodystansowych i regionalnych, Dunlop prezentuje bieżnikowaną na gorąco wersję nowej opony na oś napędową SP446 TreadMax.

Podobnie jak osnowy nowego ogumienia SP346 i SP446, wcześniejsze generacje osnów Dunlop SP344 i SP444 również nadają się do bieżnikowania.


Zobacz także:

OPONY


 

Oznacza to, że zarówno nowi jak i dotychczasowi operatorzy użytkujący opony ciężarowe marki mogą korzystać z zalet oferowanych przez nową linię produktów. Wśród najbardziej wyróżniających się cech należy wymienić wydłużone przebiegi, niższe zużycie paliwa oraz użyteczność zimą w przewozach długodystansowych i regionalnych, o czym świadczą oznaczenia M+S i 3PMSF.

Dunlop_biez2

– Jednoczesne wprowadzenie nowych opon Dunlop i wersji bieżnikowanych na gorąco jest dla nas ważnym krokiem. W kompleksowym programie zarządzania oponami traktujemy jednakowo zarówno nowe jak i bieżnikowane ogumienie dla pojazdów ciężarowych. Bieżnikowanie jest kluczem do optymalizacji całkowitego kosztu użytkowania dla operatorów flot, a usługa ta jest fundamentalnym elementem profesjonalnego zarządzania oponami, które obniża koszty operacyjne. Wraz z wprowadzeniem Dunlop TreadMax SP446 wykorzystującym również osnowy pochodzące z poprzedniej generacji produktów marki, oferujemy jednoznaczne korzyści flotom poszukującym opon bieżnikowanych wysokiej jakości. Korzystając z tej samej rzeźby i mieszanki bieżnika co w nowych produktach Dunlop SP446, klienci mogą odświeżyć swoje stare ogumienie i korzystać z poprawionych osiągów nowej wersji opon – powiedział Grégory Boucharlat, dyrektor pionu bieżnikowania Goodyear Dunlop w regionie EMEA.

Bieżnikowanie jest niezbędne dla maksymalizacji efektywności ekonomicznej floty. Profesjonalny system zwielokrotniania okresu eksploatacji opon opracowany przez Goodyear i obejmujący nacinanie i bieżnikowanie, pomaga operatorom zwiększyć swoją rentowność. Jest to możliwe, dzięki wydłużeniu przebiegów nawet o 25 proc. przy koszcie o 10 proc. niższym niż cena zakupu dwóch kompletów nowych opon. Dodatkowo proces bieżnikowania wymaga mniej zasobów i surowców niż produkcja nowego ogumienia, a tym samym pomaga chronić środowisko.

Bieżnikowane na gorąco produkty Dunlop TreadMax są wytwarzane w zakładach Goodyear Dunlop w Riom (Francja) i Wittlich (Niemcy). Są obecnie dostępne w rozmiarach 315/70R22.5 i 315/80R22.5. Rozmiar 295/60R22.5 zostanie wprowadzony w drugiej połowie 2016 roku, a 315/60R22.5 w roku 2017. Bieżnikowane opony dla naczep wejdą na rynek również w drugiej połowie bieżącego roku.

Korzystając z bieżnikowanych na gorąco produktów Dunlop TreadMax SP446 w ramach programu zarządzania oponami, floty mogą nie tylko wydłużyć okres eksploatacji nowych opon, lecz także poznać zalety ogumienia na oś napędową SP446 nakładając ten bieżnik na wcześniejsze generacje osnów Dunlop.

Czytaj także: