DUNLOP: OPONY BIEŻNIKOWANE TREADMAX – ZNACZNE KORZYŚCI

Dunlop_biez1

Równolegle z wprowadzeniem na rynek nowej linii produktów przeznaczonych dla pojazdów ciężarowych w wersji letniej i zimowej, z przeznaczeniem do przewozów długodystansowych i regionalnych, Dunlop prezentuje bieżnikowaną na gorąco wersję nowej opony na oś napędową SP446 TreadMax.

Podobnie jak osnowy nowego ogumienia SP346 i SP446, wcześniejsze generacje osnów Dunlop SP344 i SP444 również nadają się do bieżnikowania.


Zobacz także:

OPONY


 

Oznacza to, że zarówno nowi jak i dotychczasowi operatorzy użytkujący opony ciężarowe marki mogą korzystać z zalet oferowanych przez nową linię produktów. Wśród najbardziej wyróżniających się cech należy wymienić wydłużone przebiegi, niższe zużycie paliwa oraz użyteczność zimą w przewozach długodystansowych i regionalnych, o czym świadczą oznaczenia M+S i 3PMSF.

Dunlop_biez2

– Jednoczesne wprowadzenie nowych opon Dunlop i wersji bieżnikowanych na gorąco jest dla nas ważnym krokiem. W kompleksowym programie zarządzania oponami traktujemy jednakowo zarówno nowe jak i bieżnikowane ogumienie dla pojazdów ciężarowych. Bieżnikowanie jest kluczem do optymalizacji całkowitego kosztu użytkowania dla operatorów flot, a usługa ta jest fundamentalnym elementem profesjonalnego zarządzania oponami, które obniża koszty operacyjne. Wraz z wprowadzeniem Dunlop TreadMax SP446 wykorzystującym również osnowy pochodzące z poprzedniej generacji produktów marki, oferujemy jednoznaczne korzyści flotom poszukującym opon bieżnikowanych wysokiej jakości. Korzystając z tej samej rzeźby i mieszanki bieżnika co w nowych produktach Dunlop SP446, klienci mogą odświeżyć swoje stare ogumienie i korzystać z poprawionych osiągów nowej wersji opon – powiedział Grégory Boucharlat, dyrektor pionu bieżnikowania Goodyear Dunlop w regionie EMEA.

Bieżnikowanie jest niezbędne dla maksymalizacji efektywności ekonomicznej floty. Profesjonalny system zwielokrotniania okresu eksploatacji opon opracowany przez Goodyear i obejmujący nacinanie i bieżnikowanie, pomaga operatorom zwiększyć swoją rentowność. Jest to możliwe, dzięki wydłużeniu przebiegów nawet o 25 proc. przy koszcie o 10 proc. niższym niż cena zakupu dwóch kompletów nowych opon. Dodatkowo proces bieżnikowania wymaga mniej zasobów i surowców niż produkcja nowego ogumienia, a tym samym pomaga chronić środowisko.

Bieżnikowane na gorąco produkty Dunlop TreadMax są wytwarzane w zakładach Goodyear Dunlop w Riom (Francja) i Wittlich (Niemcy). Są obecnie dostępne w rozmiarach 315/70R22.5 i 315/80R22.5. Rozmiar 295/60R22.5 zostanie wprowadzony w drugiej połowie 2016 roku, a 315/60R22.5 w roku 2017. Bieżnikowane opony dla naczep wejdą na rynek również w drugiej połowie bieżącego roku.

Korzystając z bieżnikowanych na gorąco produktów Dunlop TreadMax SP446 w ramach programu zarządzania oponami, floty mogą nie tylko wydłużyć okres eksploatacji nowych opon, lecz także poznać zalety ogumienia na oś napędową SP446 nakładając ten bieżnik na wcześniejsze generacje osnów Dunlop.