PEUGEOT: ZŁOTY KLUCZ JAKOŚCI ZA OBSŁUGĘ SERWISOWĄ

TNS_MOTO

Peugeot Polska został uhonorowany Złotym Kluczem Jakości za najlepszą obsługę klienta w autoryzowanych serwisach polskich marek samochodowych, wyłonionych na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2013.

Najwyższa lokata w rankingu dla marki Peugeot to wynik TNS Garage Quality Check 2013 – niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzonego przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska.

Projekt to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

W ramach projektu ocenie poddano osiem głównych obszarów rozbitych na szczegółowe aspekty procesu obsługi klienta, jak:
– telefoniczne umówienie na wizytę, elektroniczne umówienie na wizytę, proces przyjęcia do serwisu;
– oczekiwanie na zakończenie prac, wydanie i odbiór pojazdu, kontakt z klientem po wizycie, otoczenie serwisu oraz subiektywna ocena audytora.

W tegorocznej edycji badania audytowi poddano serwisy 14 popularnych marek odpowiadających za ponad 2/3 sprzedaży samochodów osobowych w Polsce.

Podczas konferencji „Szanse wzrostu na polskim rynku motoryzacyjnym” TNS Polska statuetkę w imieniu marki Peugeot odebrała Sophie Passard, Dyrektor Generalny marki Peugeot w Polsce, a nagrodę wręczył Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu TNS Polska.

Dyrektor Generalny marki Peugeot Sophie Passard podkreśliła, iż nagroda cieszy tym bardziej, iż w trudnej sytuacji na polskim rynku motoryzacyjnym, budowanie lojalności oraz satysfakcji aktualnych klientów oraz przywiązanie ich do marki jest dla Peugeot kluczowe.