SUZUKI: AWANS NA PODIUM W RANKINGU SALONÓW

Autoryzowane salony samochodowe Suzuki otrzymały trzecie miejsce w rankingu dotyczącym jakości obsługi, awansując o trzy miejsca w porównaniu z zeszłym rokiem. W teście przeprowadzonym przez tygodnik „Auto Świat” oceniano salony sprzedaży 17 marek.

„Wielki test salonów” trwał przez cały maj i objął łącznie 357 punktów sprzedaży samochodów. Ankieterzy odwiedzali salony i wyrażali chęć kupna jednego z najpopularniejszych samochodów danej marki. Oceniając dany punkt, brano pod uwagę trzy główne kategorie, które składały się na uzyskanie maksymalnej liczby 200 pkt. – organizację salonu (50 pkt.), jakość obsługi (100 pkt.) oraz przebieg jazdy próbnej (50 pkt.).

Salony sprzedaży Suzuki otrzymały 176,68 punktów, czyli o 17 pkt więcej niż w poprzedniej edycji, zajmując trzecie miejsce w rankingu i tym samym awansując aż o trzy miejsca. Najwyżej oceniono sposób prezentowania samochodów, a także m.in. ekspozycję aut w salonie.

Wyniki testu wszystkich marek pokazują, że poziom jakości obsługi klientów stale rośnie.

“Sprzedawcy są znakomicie przygotowani, potrafią prezentować zalety auta, w większości salonów nie ma problemów z odbyciem jazdy próbnej. Kupowanie nowego auta to przyjemność. – podsumowuje test jego organizator.

Wyniki Wielkiego testu salonów:
1. Toyota – 188,57 pkt.;
2. Skoda – 178,32 pkt.;
3. Suzuki – 176,68 pkt.;
4. Citroen – 175,72 pkt.;
4. Ford – 175,72 pkt.