TOYOTA CARTER GDAŃSK: TO BYŁ DOBRY ROK DLA FIRMY

Totora 432

Rosnąca sprzedaż nowych aut i wyższe obroty, oraz zysk w serwisie. Rok 2013 był naprawdę dobry dla najstarszego pomorskiego dealera Toyoty – Carter Gdańsk.

Firma działa na rynku od 32 lat, specjalizując się w obsłudze klienta indywidualnego, oraz niewielkich, głównie rodzinnych, podmiotów gospodarczych. Wieloletnia praca z najbardziej wymagającym, a zarazem niezwykle lojalnym partnerem pozwoliła firmie uzyskać, jako jednemu z dwóch wśród 64 salonów sieci Toyota w Polsce, maksymalną ocenę 200 punktów w niezwykle prestiżowym, „Wielkim Teście Salonów 2013” Tygodnika Auto Świat.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


To już trzeci raz z rzędu wygrywamy ten test.

– W 2013 roku sprzedaliśmy 415 nowych samochodów. To o 89 więcej niż w roku 2012. Cieszy nas, że wśród nich większy procent stanowią hybrydy, które traktowane są coraz częściej przez klientów, jako najlepsza alternatywa dla diesla. Korzystne ceny nowej gamy modelowej, pozwalają optymistycznie patrzeć także na sprzedaż w roku 2014. W tym przypadku, w związku ze zmieniającymi się przepisami dotyczącymi podatku VAT, szczególnie liczymy na niewielkie floty, które trafiać będą do naszego tradycyjnego klienta – firm rodzinnych, oraz przedstawicieli wolnych zawodów – mówi Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk.

Sukces osiągnięty w 2013 roku to nie tylko wzrastająca sprzedaż, ale także coraz większy ruch w serwisie. Od kliku miesięcy nasi doradcy serwisowi, pracujący od 7.30 do 22.00. w zasadzie bez przerwy przyjmują klientów.

Toyota 231

– Wzrasta liczba nowych samochodów, których właściciele wybrali na przeglądy właśnie nasz serwis. Pojawia się też coraz więcej kilkuletnich samochodów, których właściciele po okresie gwarancji, nadal decydują się powierzyć opiekę nad nimi naszym specjalistom. W przypadku pojazdów pogwarancyjnych, argumentem jest powolne zrównywanie się cen konkretnej usługi w ASO z ofertą nieautoryzowanych warsztatów – mówi Tomasz Wyszomirski, szef serwisu Toyota Carter Gdańsk.

Klient coraz bieglej korzysta też z aktualnych promocji i korzystnych pakietów serwisowych, które wyszykuje za pośrednictwem strony carter.pl, albo strony serwisu dobrych cen: kalkulator.toyota-sdc.pl Co ciekawe, serwis dobrych cen jest świetnie znany nie tylko polskim, ale także rosyjskim klientom, którzy przybywają coraz liczniej do Gdańska z Obwodu Kaliningradzkiego. Rosyjskojęzyczni partnerzy to kolejny istotny czynnik, który wpłynął na wzrost obrotów serwisu Toyota Carter.

– W naszym gronie są doradcy, operujący językiem rosyjskim, którzy sprawują opiekę często nad całymi grupami klientów z Kaliningradu. Dzięki nim stajemy się coraz bardziej elastyczni i wiele się uczymy. Głównie na samochodach nie występujących na europejskim rynku – dodaje Tomasz Wyszomirski.