ALFA ROMEO: ŚWIATOWA PREMIERA MODELU MILANO JUŻ 10 KWIETNIA

W centrum testowym Balocco trwa testowanie Alfy Romeo Milano, zapowiedzianego sportowego samochodu, który został opracowany i zaprojektowany przez Centro Stile Alfy Romeo.

Model Milano zostanie zaprezentowany światu podczas wydarzenia, które odbędzie się 10 kwietnia w Mediolanie i będzie transmitowane na żywo dla wszystkich zainteresowanych.


Zobacz relacje:

POWSTAJE NAJPOTĘŻNIEJSZY ABARTH W HISTORII O MOCY 240 KM
 

ROZMAITOŚCI


 

Pod okiem zespołu włoskich inżynierów, którzy odegrali główną rolę w niezwykłych, w 100% kierowanych przez Alfę Romeo projektach, Milano – samochód marki Alfa Romeo, który ma zadebiutować w świecie pojazdów w 100% elektrycznych – i prace nad nim są ciągle udoskonalane. Strategie rozwoju są koordynowane przez włoski zespół inżynierów Alfy Romeo pracujących w Balocco Proving Ground, gdzie kierowcy testowi mają idealne warunki do weryfikowania na torze wymagań i celów określonych przez inżynierów Alfy Romeo, którzy są odpowiedzialni za zatwierdzenie projektu.

Pod okiem doświadczonego eksperta Domenico Bagnasco, odpowiedzialnego za walidację dynamiki pojazdu, Milano jest konfigurowana pod kątem wyjątkowych osiągów dynamicznych. Domenico Bagnasco był odpowiedzialny za rozwój wielu samochodów sportowych Alfy Romeo, które zajęły miejsce w zbiorowej świadomości stając się manifestem przyjemności czerpanej z jazdy i uosobieniem sportowego charakteru marki: 8C, 4C, Giulia GTA i wiele innych.

Zespół skupia się na zapewnieniu własności dynamicznych samochodu, poprzez specjalną regulację określonych elementów zawieszenia. Nadrzędnym celem pozostaje dynamika jazdy, oparta na bezpośredniej i precyzyjnej geometrii układu kierowniczego, gwarantującej szybkie pokonywanie zakrętów z dużą przyczepnością.

Kierownikiem projektu jest Stefano Cereda, znane nazwisko w świecie projektów marki Alfa Romeo. Odpowiedzialny za rozwój silników diesla Giulii i Stelvio, Stefano Cereda zadebiutował w Alfie Romeo biorąc udział w projekcie Giorgio, zapamiętanym na długo ze względu na poufność wymaganą od inżynierów Alfy Romeo podczas tworzenia największego projektu rozwojowego ostatnich dziesięcioleci. Zanim objął kierownictwo nad projektem Milano, Stefano dał zielone światło dla rozwoju silnika Tonale Plug-In Hybrid.

Za rozwój techniczny Milano odpowiada Luigi Domenichelli, włoski inżynier, którego zadaniem jest integracja i walidacja poszczególnych podsystemów pojazdu pod kątem ich osiągów, trwałości i komfortu. Ambitne cele projektu skupiają się na zapewnieniu wyjątkowych właściwości jezdnych Alfy Romeo oraz ergonomii, opartej na zaawansowanym interfejsie człowiek-maszyna (HMI).