PARYŻ 2018: EUROPEJSKIE I ŚWIATOWE PREMIERY LEXUSA

lexus-pary-p1

Tegoroczny Salon Samochodowy Mondial de l’Automobile w Paryżu rozpoczynający się 2 października będzie sceną światowej premiery nowego luksusowego, sportowego coupe Lexus RC.

Model trafi do sprzedaży w Europie pod koniec bieżącego roku. Ale to nie jedyny debiut samochodu producenta na targach.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

PARYŻ 2018


 

Od czasu wprowadzenia na rynek w roku 2014, RC odgrywał kluczową rolę w strategii Lexusa, mającej zwiększyć emocjonalne oddziaływanie pojazdów marki. Nowy RC łączy jeszcze większy komfort z najnowszymi charakterystycznymi elementami designu Lexusa oraz większą dynamiką jazdy, czerpiąc inspirację z flagowego luksusowego coupe LC.

lexus-pary-p2

Sportowa elegancja i wciągający charakter prowadzenia sprawiają, że nowy RC jest jeszcze bardziej ekscytującym i przystępnym modelem, który przyciąga do grona właścicieli Lexusów nowe osoby.

Drugą premierą Lexusa na targach motoryzacyjnych Paris Motor Show będzie prezentacja nowego LC Yellow Edition – nowej wersji flagowego coupe marki. Nowy model wyróżnia się z zewnątrz nadwoziem w kolorze Flare Yellow, który uzyskano dzięki starannemu doborowi odcieni wielu warstw lakieru.

W efekcie wielokrotnie nagradzana stylistyka LC robi jeszcze większe wrażenie, które wzmacnia połączenie kolorów ciepło- żółtego, białego i czarnego wewnątrz kabiny. Nowe auto odznacza się także znakomitymi osiągami i własnościami jezdnymi, wynikającymi z zastosowanej w nim najwyższej specyfikacji LC Sport+.

lexus-pary-p3

Kolejnym wydarzeniem, które Lexus przygotował na Salon Samochodowy w Paryżu, będzie europejska premiera nowej generacji luksusowego sedana ES. Lexus siódmej generacji łączy dziedzictwo komfortu i luksusu z zupełnie nową platformą, zapewniającą własności jezdne adekwatne dla dynamicznej stylistyki nadwozia.

Na stoisku Lexusa będzie także prezentowany nowy kompaktowy crossover UX, na który po raz pierwszy będzie można składać zamówienia. Stanie się on drugim obok hatchbacka CT modelem wejściowym marki, odgrywając ważną rolę w zwiększeniu rocznej sprzedaży w Europie do 100 tysięcy samochodów w roku 2020.

Zastosowana w UX technologia hybrydowa cieszy się coraz większą popularnością w związku z odchodzeniem od silników Diesla w stronę napędów zelektryfikowanych.

lexus-pary-p4