PEUGEOT: INCEPTION CONCEPT CZYLI WIZJA PRZYSZŁYCH MODELI MARKI

Rok 2023 będzie dla PEUGEOT rokiem samochodów elektrycznych.

Rozpocznie się 5 stycznia światową premierą modelu studyjnego PEUGEOT INCEPTION Concept na targach Consumer Electronics Show, czyli słynnym CES w Las Vegas w Stanach Zjednoczonych. To największe targi na świecie poświęcone nowym technologiom i innowacjom.


Zobacz także:

MAZDA: AKTUALIZACJA PLANÓW NA PRZYSZŁOŚĆ MARKI

ROZMAITOŚCI


 

Zapowiedziany na paryskim salonie samochodowym w październiku tego roku, PEUGEOT INCEPTION Concept pokaże, w jaki sposób PEUGEOT wykorzysta platformy nowej generacji BEV-by-design, zaprojektowane z myślą o napędzie elektrycznym, do całkowitej zmiany wizji korzystania z samochodu.

PEUGEOT dogłębnie przeprojektował przestrzeń kabiny, w nowy sposób podszedł do czynności wykonywanych w czasie prowadzenia samochodu z PEUGEOT i-Cockpit nowej generacji i stworzył nową jakość doświadczenia użytkowania samochodu – zarówno w sferze fizycznej, jak i związanej z technologiami cyfrowymi.

PEUGEOT INCEPTION Concept wynosi również język stylistyczny marki na nowy, wyższy poziom i eksponuje najbardziej charakterystyczne jej cechy – kocią sylwetkę i świetlne sygnatury z motywem śladu trzech pazurów.

PEUGEOT INCEPTION Concept prezentuje zdecydowanie optymistyczną wizję motoryzacji jutra i stanowi ucieleśnienie fundamentalnych wartości marki – Allure, Emocje i Perfekcja – oraz wszystkiego, co wyróżnia samochody PEUGEOT. PEUGEOT INCEPTION Concept, zapoczątkowuje nową epokę w historii marki i ukazuje, jak będzie wyglądać następna generacja modeli PEUGEOT. Wskazuje kierunki, w których będą rozwijać się funkcje i technologie pokładowe, jakich klienci będą mogli się spodziewać w swoich nowych samochodach PEUGEOT.

Prezentacja w dniu 5 stycznia 2023 roku będzie transmitowana na żywo z CES o godzinie 23:00 CET. Następnie w piątek 6 stycznia o 9:00 CET odbędzie się cyfrowa prezentacja i dyskusja o przyszłości marki „PEUGEOT Brand Forward”.

Po niej nastąpią panele eksperckie z udziałem Lindy JACKSON, CEO PEUGEOT, Matthiasa HOSSANNA, dyrektora stylu PEUGEOT, Jérôme’a MICHERONA, dyrektora ds. produktów PEUGEOT i Phila YORKA, dyrektora marketingu i komunikacji PEUGEOT.