PROCES ZMIANY MARKI ZE STATOIL NA CIRCLE K W WARSZAWIE ZAKOŃCZONY

Circle K_War1

Wszystkie 24 stacje Statoil w stolicy zmieniły już szyld na Circle K, stając się tym samym częścią międzynarodowej sieci obecnej w ponad 20 krajach na całym świecie. Proces zmiany marki oficjalnie rozpoczął się w maju i potrwa do marca 2018 r.

Zmiana marki nie będzie miała żadnego wpływu na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane tej samej jakości paliwa miles i miles PLUS oraz najwyższej jakości kawy pod marką Simply Great Coffee, a także “Prawdziwe hot dogi prosto z grilla”.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Bez zmian pozostaną także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.

– Prace nad zmianą marki Statoil na Circle K rozpoczęliśmy od stolicy i okolicznych miejscowości, ponieważ właśnie tam znajduje się najwięcej naszych stacji. Tym bardziej cieszy nas fakt, że z sukcesem udało się sfinalizować cały proces. Następna w kolejności jest Łódź, gdzie rebranding właśnie wystartował i potrwa do połowy lipca. Zmiana nazwy to ważny moment w historii naszej firmy. Polska dołącza właśnie do grona wielu państw w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K cieszy się popularnością i jest już bardzo dobrze rozpoznawalna – mówi Giedrius Bandzevičius, Prezes firmy Circle K Polska.

W Europie marka Circle K widnieje na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Dani. Prace związane ze zmianą szyldu prowadzone są także w sieci stacji paliw na Litwie, Łotwie i w Estonii. W Polsce zmiana logotypu obejmie wszystkie stacje Statoil oraz stacje Statoil 1-2-3, które będą nosić nazwę Circle K Express.

Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche- Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas.

Niedługo później, w 2015 r., Couche- Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.