BP: ZAKUPY ZE STACJI PRZYJADĄ PROSTO DO DOMU

Jedzenie, kawa i inne produkty sklepowe ze stacji BP zostaną dostarczone do domu lub pracy zamawiającego. To wspólna inicjatywa sieci oraz firmy Uber Eats.

Ruszył właśnie pilotażowy etap, w ramach którego w Krakowie można zamówić szereg artykułów z oferty gastronomicznej Wild Bean Café za pomocą aplikacji.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Wkrótce ta oferta zostanie rozszerzona o inne artykuły spożywcze i towary ze sklepów na stacjach BP. To pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku to pierwsza firma paliwowa w Polsce, która wprowadza domowe dostawy sklepowe i gastronomiczne.

Zmieniający się styl życia i przyzwyczajenia Polaków zakładają dostęp do niezbędnych usług i zakupów, bez konieczności wychodzenia z domu i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Aby zamówić dostawę produktów z Wild Bean Café, użytkownicy będą musieli pobrać aplikację Uber Eats lub skorzystać ze strony internetowej Uber Eats i złożyć zamówienie w jednej ze stacji wymienionych na liście.

Nie obowiązuje minimalna wartość koszyka, a opłata za dostawę wynosi od 5,99 do 9,99 zł w zależności od odległości. Proces dostawy można łatwo prześledzić od początku do końca i trwa on około 30 minut.

– W związku z kryzysem wywołanym epidemią koronawirusa, podjęliśmy intensywne działania by pomóc społecznościom oraz branżom, w których działa Uber na całym świecie. Nawiązując współpracę z siecią stacji paliw BP, możemy zaoferować użytkownikom bezpieczny dostęp do podstawowych produktów spożywczych oraz potrzebnych artykułów. Działamy w ścisłej współpracy z organami ochrony zdrowia i będziemy kontynuować tę współpracę na rzecz wspólnego dobra – mówi Charity Safford, Dyrektor Generalna Uber Eats na Europę Północną i Środkowo- Wschodnią.

– Rozpoczynamy współpracę z Uber Eats, aby nasi klienci mogli korzystać z oferty sklepowej i kawiarnianej Wild Bean Cafe już nie tylko w drodze, ale także pozostając w domu. Firma bp, jako pierwsza firma paliwowa w Polsce, wprowadza home delivery, jako pierwsi w branży rozpoczynamy współpracę z Uber Eats. Wdrożenie będzie przebiegać w kilku etapach, a naszym celem jest realizowanie dostaw ze stacji BP w całej Polsce, z ofertą gastronomiczną i sklepową – komentuje Barbara Wiążewska, Dyrektor Generalna działu retail BP w Polsce.

Z dostawą pod same drzwi

W dobie zaostrzonych regulacji dotyczących zdrowia, bezpieczeństwo przygotowania potraw jest najważniejsze. BP działa według bardzo wysokich standardów bezpieczeństwa, a ponadto obecnie wdrożonych zostało szereg dodatkowych procedur w związku z epidemią koronawirusa w Polsce. Firma ma doświadczenie w tym względzie, gdyż jako jedna z pierwszych w Polsce wdrożyła w swoim biznesie gastronomicznym reguły HACCP, czyli standardy bezpieczeństwa stosowane… na statkach kosmicznych.

Uber Eats wdrożyło szereg inicjatyw m.in.: bezkontaktowe dostawy, w których zamówienia zostawiane są pod drzwiami lub zgodnie z instrukcją użytkownika, zwrot kosztów za środki ochrony osobistej dla kurierów (np. płyny dezynfekujące, rękawiczki lub maski) oraz przekazywanie wyczerpujących informacji i porad dotyczących zaleceń sanitarnych wszystkim użytkownikom platformy.