CUPRA: ZMIANY TECHNICZNE DLA ZWIĘKSZENIA WYDAJNOŚCI LEONA E-HYBRID

CUPRA Leon przeszła szereg zmian technicznych które poprawiają jego wydajność i podkreślają sportowy charakter

Zawieszenie Leona e-HYBRID zostało obniżone o 25 mm, poprawiając tym samym aerodynamikę pojazdu i jego właściwości jezdne. Wersja e-HYBRID jest teraz kompatybilna z hamulcami Brembo. Leona można skonfigurować w dwóch wersjach wyposażenia: Leon i VZ.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Dzięki zmianom technicznym zastosowanym w obu wersjach e-HYBRID204 KM i 245 KM, CUPRA Leon zwiększa swoją wydajność. Niższe zawieszenie pojazdu przyczyniło się do pewniejszej i bardziej stabilnej jazdy w zakrętach. Wersje e-HYBRID są także bardziej kompatybilne z hamulcami Brembo. W połączeniu z większymi niż standardowe (370x32mm) perforowanymi tarczami hamulcowymi zapewniają większą skuteczność hamowania.

CUPRA Leon e-HYBRID: wersja Leon i VZ

Mocniejszą wersję CUPRY Leon e-HYBRID (245 KM) można teraz wybrać w wersji VZ. Wnętrze w tej drugiej wersji wyróżniają przede wszystkim fotele CUPBucket, dostępne w skórze w kolorach Dark lub Petrol Blue. Nowe siedziska zamontowano nisko w kabinie, aby zmaksymalizować przestrzeń i zapewnić bardziej ergonomiczną pozycję kierowcy.

Także w nadwoziu zastosowano modyfikacje, które jeszcze mocniej podkreślają sportowy charakter CUPRY Leon VZ CUP, takie jak tylny spojler z włókna węglowego (tylko w wariancie 5-drzwiowym), listwy progowe Dark Alu i opcjonalne osłony lusterek bocznych pokryte włóknem węglowym.