DS WORLD PARIS: FIRMA SWAROVSKI ORAZ DIVINE DS

ds_divine-ds

Po prezentacji studia Harcourt kilka miesięcy temu, tym razem DS World Paris pojawiła się firma Swarovski, której ekspozycja otoczy concept car Divine DS wykończony słynnymi kryształami marki.

Na ekspozycji będą prezentowane biżuteria projektu Nathalie Colin, dyrektorki artystycznej marki Swarovski, jak również najnowsze dzieła marki DS, których premiera odbyła się kilka dni temu na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie: nowy DS 5 i DS 21 Pallas ‘rocznik 2015’. Wystawa będzie czynna do 10 maja br.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Divine DS concept car, zaprezentowany po raz pierwszy na salonie samochodowym w Paryżu, stanowi kwintesencję „kodu genetycznego” marki i jej planów na przyszłość. Został zaprojektowany i stworzony w Paryżu i stanowi coś w rodzaju manifestu stylistycznego marki, umiejętnie łączącego wyrafinowanie z zaawansowanymi technologiami. Charakteryzuje się kompaktową sylwetką z czterema drzwiami oraz mocnym, rasowym stylem, o wyrazistej linii.

Na szczególne podkreślenie zasługuje unikalne wnętrze o wyjątkowo śmiałej stylistyce. W aucie zainstalowano nowoczesne technologie – samochód jest wyposażony w laserowe reflektory, podnoszone profile na tylnej szybie, poprawiające aerodynamikę auta, kamerę pokładową zapewniającą widoczność do tyłu oraz „kokpit” z licznymi cyfrowymi instrumentami.

To właśnie w Divine DS została po raz pierwszy zastosowana koncepcja Hypertypage – 3 wymiennych i niezwykle charakterystycznych stylizacji wnętrza, z których każda ma inny, wyrazisty charakter: ‘Paryska elegancja’, ‘Macho’ i ‘Fatal Punk’. Stylizacja ‘Paryska elegancja’ zaprasza nas do świata wyrafinowania i paryskiego szyku. Wykorzystuje materiały ze świata haute couture. Natomiast ‘Fatal Punk’ to bardziej impertynencka i „ciemna” wariacja w stylu glamour. Dominuje tu czarna, gruba skóra nabijana kryształami.

KREACJE NATHALIE COLIN

Eksponowana jest również kolekcja biżuterii wiosna/ lato 2015, zainspirowana ogrodem onirycznym i zaprojektowana przez firmę Swarovski. To bardzo aktualna kolekcja, pełna blasku, z akcentami glamour. Wraz z nią będzie prezentowania sukienka DKNY, wykonana na potrzeby aukcji charytatywnej na rzecz walki z rakiem „The Little Black Dress” w Nowym Jorku. Tę unikatową kreację stworzyła Donna Karan, a jej wykonanie wymagało pracy ponad 20 krawcowych, które przyszywały 2600 kryształków Swarovskiego.

NOWY DS 5 I DS 21 PALLAS ‘ROCZNIK 2015’

Przebojami wiosennej wystawy w DS World Paris będą nowy DS 5 i DS 21 PALLAS ‘rocznik 2015’, zaprezentowane po raz pierwszy na świecie podczas niedawno zakończonego Międzynarodowego Salonu w Genewie:

DS 5 – flagowy model marki DS – który wprowadza nową tożsamość stylistyczną marki. Uwagę zwraca zwłaszcza nowy przód – DS Wings – stanowiący ukłon w stronę modeli DS z lat pięćdziesiątych. Nowy model wyróżnia się klasą i charakterem. Zwraca uwagę bardziej pionowo ustawionym grillem z przetłoczeniami i centralnie umieszczonym logo DS oraz reflektorami wykonanymi w technologii „DS LED Vision”.

Awangardowy styl, dynamiczne zachowanie, wyrafinowana estetyka i starannie dopracowane detale oraz technologie high-tech – nowy DS 5 dysponuje wszelkimi atrybutami obecnych i przyszłych modeli tej marki. W kabinie na kierowcę czeka stanowisko typu ‘Cockpit’, z 7-calowym ekranem dotykowym najnowszej generacji, pozwalającym uzyskać dostęp do całego wachlarza mobilnych usług. Już w chwili wprowadzenia na rynek dostępnych będzie pięć wydajnych silników, wyjątkowo potężnych, a jednocześnie wyróżniających się wysoką sprawnością energetyczną.

DS 21 Pallas ‘rocznik 1955’ – „show-car”, który stanowi ukłon pod adresem historycznego modelu DS z 1955 roku. Ten kultowy samochód, który w tym roku będzie świętował swoje 60-lecie, stanowi dziedzictwo Marki DS. Projektanci z centrum stylu DS zaproponowali nową edycję DS 21 Pallas, która ma łączyć „dziedzictwo Marki ze współczesnością”. Dlatego też opracowany przez nich model ma atramentowoniebieski kolor nadwozia, który nawiązuje do flagowego koloru nowego DS 5, i wnętrze obite skórą semianilinową „Criollo”, która przypomina najbardziej luksusowe wersje dzisiejszych modeli DS.