HYUNDAI: AWANS W RANKINGU INTERBRAND

Interbrand1

Hyundai Motor zajmuje aktualnie 39. miejsce w zestawieniu największych, globalnych marek, opracowanym przez specjalistów z Interbrand.

Marka odnotowała 8,5 proc. wzrost wartości w porównaniu do roku ubiegłego (awans o jedna pozycję w tabeli), a jej wartość wynosi aktualnie 11,3 mld dolarów USA. Jednocześnie koncern jest siódmą, co do wielkości marką w branży motoryzacyjnej.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

W ciągu ostatniej dekady wartość Hyundai Motor wzrosła o ponad 7 mld USD. W tym czasie marka awansowała w zestawieniu o 36 miejsc wzmacniając swoją pozycję wśród największych i najbardziej rozpoznawalnych marek.

All-NewInterbrand2

Okres intensywnych zmian wypełniony nowoczesnymi i emocjonalnymi programami marketingowymi wpłynął znacząco na wzmocnienie świadomości marki. Globalne działania w obszarach kultury, sportu, CSR, a także stałe podnoszenie jakości produktów, konsekwentnie budują pozytywne relacje Hyundaia z Klientami.

– Pomimo niesłychanie silnej konkurencji w branży, Hyundaiowi udało się umocnić swoją obecność na świecie dzięki stale unowocześnianym produktom i aktywnościom przybliżającym markę Klientom. Niezmienne dążenie do wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom Klientów na zróżnicowanych rykach stawia Hyundaia w pozycji prawdziwie światowego producenta samochodów – powiedział z uznaniem Mike Rocha, Dyrektor ds. Wyceny w Interbrand.

Ranking Interbrand powstaje w oparciu o wynik finansowy, prowadzone działania marketingowe, a także odzwierciedla potencjalny zysk marki.

Dziesięć największych marek motoryzacyjnych (wartość w mld USD)
1. Toyota – 49.0;
2. BMW – 37.2;
3. Mercedes-Benz – 36.7;
4. Honda – 22.9;
5. Volkswagen – 12.5;
6. Ford – 11.5;
7. Hyundai – 11.3;
8. Audi – 10.3;
9. Nissan – 9.0;
10. Porsche – 8.0.