LEXUS W POLSCE MA NOWĄ AMBASADORKĘ – TO TENISISTKA

Lexus od lat angażuje się w tenis. Nic więc dziwnego, że polski oddział producenta także idzie tą drogą. Do współpracy zaproszono kolejną, utalentowaną zawodniczkę.

To przedstawicielka młodego pokolenia Iga Świątek. Upór w dążeniu do perfekcji i inteligencja to cechy, które zdecydowanie łączą tenisistkę z uznaną marką motoryzacyjną.


Zobacz także:

SPORT

ROZMAITOŚCI


 

Umowa uwzględnia branding, logotyp marki Lexus pojawi się na oficjalnym stroju turniejowym Igi.

– Lexus zaangażował się w sport, ponieważ osiągnięcia sportowców są wymierne – to, co osiągnęli zawdzięczają swojej pracy, determinacji i talentowi. Są wzorem i inspiracją dla młodych ludzi. Jest nadzieja, że dzięki nim polski sport zaistnieje mocno na międzynarodowych arenach – mówi Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.

Sport to pasja i praca. Kiedy Lexus spotyka na swojej drodze młodego, utalentowanego człowieka, który ambitnie podchodzi do swojej kariery zawodowej, stara się mu pomóc. Sezon 2019 był dla Igi Świątek bardzo udany. Dobre wyniki pozwoliły jej zadebiutować w Top 50.

– Wybór Igi nie jest przypadkowy. Najlepsza technika i technologia, niezwykłe umiejętności oraz wrażliwość – te cechy możemy znaleźć zarówno u Igi, jak i w naszych samochodach oraz całej filozofii Lexusa – powiedziała Monika Małek, Lexus PR Manager.

Lexus mocno angażuje się we wspieranie polskich sportowców. Japońska marka współpracowała m.in. z Agnieszką Radwańską i Marcinem Gortatem.

– Jestem bardzo zadowolona nawiązaniem współpracy z marką Lexus Polska, opartej na wartościach, które wspólnie podzielamy. Cieszy mnie również fakt, że Lexus wspiera moje zawodowe przedsięwzięcia. Mam poczucie, że razem możemy zajść naprawdę daleko – przyznaje Iga Świątek.

– Iga ma w Lexusowej rodzinie wsparcie i bez względu na wyniki – jest członkiem naszego teamu i wie, że może liczyć na nas w każdej sytuacji. Mam nadzieję, że czuje, iż stoi za nią potężna firma i wszędzie na świecie wychodząc na kort może być pewna, że jesteśmy z nią, że trzymamy kciuki i kibicujemy jej całym sercem – mówi Jacek Pawlak.

Od czasu powstania marki w 1989 roku w USA. Lexus, wytyczył nie tylko nowe standardy, jakości produktu, lecz również zredefiniował koncepcję luksusu w odniesieniu do technologii, wzornictwa i poczucia komfortu.