MAN: OFERTA – TGS NAJLEPSZY W KRAJU

TGS – najlepszy w kraju, to aktualna oferta MAN obejmująca szeroką gamę ultralekkich ciągników siodłowych do transportu krajowego, w pełni przygotowanych również do transportu długodystansowego.

Pojazd ten idealnie nadaje się do transportu materiałów płynnych i sypkich z maksymalnym wykorzystaniem ładowności (Tank-Silo), transportu materiałów budowlanych, transportu chłodniczego, czy też transportu napojów.

Elastyczna konfiguracja pozwala na dobór optymalnego wyposażenia wg wymagań klienta w zależności od wykonywanego zadania transportowego. Pojazdy są dostępne w wersji MAN TGS 18.D20 4×2 BLS, z silnikiem o zakresie mocy od 400 do 440 KM, w kabinie L/LX z ręczną lub ze zautomatyzowaną skrzynią biegów MAN TipMatic, z dołączanym napędem kół przedniej osi MAN HydroDrive.

Inne możliwe wyposażenie dodatkowe wg zastosowania pojazdu, to np. wyposażenie ADR, czy też przystawka odbioru mocy lub elementy wyposażenia dla pojazdów budowlanych (zderzak stalowy, osłony chłodnicy i zbiornika paliwa).

Ciągnik MAN TGS-TS (Tank-Silo) jest zoptymalizowany wagowo i skonfigurowany pod kątem maksymalnej ładowności. Efektem tej optymalizacji jest niska masa własna ciągnika z kabiną L – poniżej 6500 kg. Oznacza ona większą o 450 kg ładowność w porównaniu z wersją standardową, nowe lżejsze 1-piórowe zawieszenie osi przedniej (zamiast 2 piór), aluminiowy zbiornik i felgi. Lekka konstrukcja kabiny, lekkie silniki Common-Rail, wahacz X i wahacze wzdłużne wykonane jako odlew, lekka, sztywna rama wykonana z wysokogatunkowej stali drobnoziarnistej to elementy wpływające na niższą masę własną pojazdu. Okres między przeglądami to 120 000 km.

Dodatkowy atut oferty stanowi ProfiDrive – profesjonalny trening kierowców pod kątem ekonomicznej i bezpiecznej jazdy. W trosce o komfort pracy kierowcy zadbano również o przestronne wnętrze kabiny z ergonomicznym miejscem pracy kierowcy, wygodnymi leżankami i dużą ilością schowków, wysoką jakość materiałów wykończeniowych, łatwością obsługi.

Warto wspomnieć również o 3 letniej fabrycznej gwarancji na układ napędowy i systemach bezpieczeństwa: ESP w wyposażeniu standardowym czy też ACC, LGS, CDC, TPM (opcjonalnie).